حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403

۲۰۰تن برنج و شکر در آبادان توزیع شد

۲۰۰تن برنج و شکر در آبادان توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان گفت: با هدف تنظیم بازار و به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، بیش‌از ۲۰۰ تن برنج و شکر با هدف عرضه عمومی در این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حسن دشتی‌نژاد امروز شنبه (۲۶ اسفندماه) در گفتگوی رسانه‌ای اظهار کرد: به مناسبت تقارن ماه ضیافت الهی و عید نوروز، ۸۰ تن شکر و ۱۲۰ تن برنج هندی دانه بلند تنظیم بازار در آبادان توزیع خواهد شد.

وی افزود: با هدف تنظیم بازار و فراوانی کالای اساسی و جلوگیری از هرگونه نوسانات قیمت کالای اساسی توسط پنج عامل اصلی توزیع برنج هندی و شکر در آبادان توزیع می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان گفت: برنج هندی در کیسه های ۱۰ کیلویی و با قیمت سه میلیون ۵۰۰ هزار ریال و شکر به قیمت هر کیلو ۲۸۰ هزار و ۵۰۰ریال در اختیار مصرف‌کننده قرار خواهد گرفت.

دشتی‌نژاد با بیان اینکه ۲۰ گروه بر بازار ماه مبارک رمضان و عید نوروز در این شهرستان نظارت می‌کنند، ادامه داد: نظارت بر توزیع و قیمت‌ها به طور مستمر توسط کارشناس تنظیم بازار با هدف مدیریت بر زنجیره کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی جهت جلوگیری از کمبود، احتکار و افزایش قیمت کالاهای پرمصرف و اولویت‌دار، آبادان اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از