حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403

تامین ظرفیت‌های توزیع برق در خوزستان برای تابستان

تامین ظرفیت‌های توزیع برق در خوزستان برای تابستان

مدیرعامل شرکت برق خوزستان گفت: یکی از مهمترین عوامل برخورداری مردم از برق پایدار در تابستان، تعاملات هر سه شرکت برق در این استان اعلام شده که ظرفیت‌های فوق العاده‌ای را برای تامین و توزیع برق مطمئن و پایدار رقم زده است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»به نقل از روابط عمومی شرکت برق؛ علی خدری اظهار کرد: با وجود تفکیک وظایف شرکت‌های برق در استان، یکی از مهم‌ترین عوامل برخورداری مردم از برق پایدار در تابستان، تعاملات هر سه شرکت برق در این استان اعلام شده که ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای را برای تأمین و توزیع برق مطمئن و پایدار رقم زده است.

 وی افزود: در چند نقطه استان خوزستان به دلیل رشد فزاینده تقاضا و همچنین لزوم تأمین برق صنایع کوچک و بزرگ نیاز به افزایش ظرفیت است که خوشبختانه این مهم از سوی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان موردتوجه قرار گرفته است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ادامه داد: هم اکنون شاهد تلاش‌ها برای اتخاذ تدابیر فنی و تخصصی در این زمینه هستیم و امیدواریم تا پیش از شروع تابستان، تمامی طرح‌های موردنظر به بهره‌برداری برسد.

 علی خدری گفت: مسائل مربوط به برق در استان خوزستان، از جمله دغدغه‌های مقام عالی وزارت نیرو است به‌طوری‌که در روزهای اخیر و هنگام بارندگی‌ها پیگیر وضعیت پایداری شبکه به‌خصوص بخش روستایی بود.

 علی اسدی بیان کرد: مقام عالی وزارت نیرو توجه ویژه‌ای به خوزستان دارد و این موضوع ایجاب می‌کند تا هر سه شرکت برقی در استان در جهت تأمین منابع مالی و پشتیبانی برای تحقق طرح‌های صنعت برق تلاش کنند.

 مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز خاطرنشان کرد: مصرف برق در خوزستان و اهمیت پایداری آن برای مردم استان با هیچ نقطه دیگر در کشور قابل‌مقایسه نیست چرا که این استان علاوه بر لزوم تأمین برق مردم، با موضوع حساس تأمین برق صنایع بزرگ نیز روبه‌رو است.

 اسدی افزود: به‌موازات تلاش‌هایی که در مجموعه صنعت برق خوزستان برای تأمین برق مطمئن و پایدار صورت می‌گیرد، ضروری است تا حمایت‌های لازم از سوی مسئولان استان خوزستان برای تأمین فوری منابع مالی و نقدینگی نیز صورت پذیرد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از