حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در پی جسارت به شهید رئیسی؛

دوره عربده‌کشی گذشته است

دوره عربده‌کشی گذشته است

آنچه مسلم است پروژه هدفمند و متحدالافعل عربده‌کشی سیاسی آمیخته با جسارت به ساحت مقدسات و ارزش‌ها در راستای راهبرد جبهه اصلاح‌طلب در پی بازیابی مشروعیت و رسیدن به قدرت است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ در پی برگزاری گردهمایی ستاد پزشکیان در شهرستان بهبهان شجاع پوریان از چهره‌های تندرو و مشارکتی اصلاح‌طلبان که در ادوار گذشته برای انتخابات مجلس رد صلاحیت شده است اظهاراتی سخیف و وقیحانه‌ای را در خصوص شهید رئیسی بیان کرد.

سید تاج‌الدین ایزدگشب اظهار کرد: شجاع پوریان با فریادهای مغرضانه و نفاق گونه به ساحت شهدای خدمت بی‌شرمانه جسارت کرد، خطِ خطرناکی که از اتاق فکرِ نهضت آزادی در پس پرده ستاد پزشکیان بیرون آمده که امتداد آن در مسیر استحاله و سقوط تفکر اصلاحات قرار گرفته است.

وی افزود: شجاع پوریان که برای بهبهان نامی آشنا در وادیِ سیاست است پس از سال‌ها پایتخت‌نشینی و دوری از آلام و مصائب مردم بهبهان هر از گاهی از سر قدرت‌طلبی فرصت را مغتنمم شمرده و در ردای عوام‌فریبانه صدایش را بلند می‌کند و خود را غمگسار مردم می‌داند، حال آن که او مردم این شهر را همچنان در هوای دهه ۸۰ در خیابان کمربندی میدان هاشم‌آباد یا صحن سبز بهارستان جستجو می‌کند!

این فعال رسانه‌ای گفت: آنچه مسلم است پروژه هدفمند و متحدالفعل عربده‌کشی سیاسی آمیخته با جسارت به ساحت مقدسات و ارزش‌ها با خط‌شکنی ظریف در نطق انتخاباتی و به‌تبع آن پرخاشگری و حرمت‌شکنی مشاور پزشکیان در برنامه زنده تلویزیونی، شعارهای هنجارشکنانه در برخی ستادهای نامزد اصلاحات و نهایتاً اعزام چهره‌های مطرود و نامقبول به شهرها با فرمان اهانت به شهید مظلوم آیت‌الله رئیسی همگی در راستای راهبرد واحد این جبهه در پی بازیابی مشروعیت و رسیدن به قدرت است.

ایزد گشب به بیان چند سئوال از شجاع پوریان پرداخت و عنوان کرد: شما در سه دهه عمر سیاسی خود به جز تن دادن به تحصن در مجلس ششم که بهبهان را از توسعه عقب انداخت و خلق بدعت دوقطبی سیاسی مذهبی در این شهر خوشنام برای پیشرفت و ارتقای آن چه کردید؟ 

وی ادامه داد: اگر دلتان با این مردم است چرا فقط در موسم انتخابات هم‌قطاران و فصل خوش قدرت‌آرایی به یاد عوام هستید؟ 

این فعال رسانه اضافه کرد: آیا تا به حال به تاریخ مصرفتان نگاهی انداخته‌اید که چگونه شما را از بازار سیاسیِ افراط‌گرایان و قدرت‌طلبان دور انداخته‌اند و امروز دیگر حتی تکرارهای پیرمرد لایعقل و نامتعادلتان هم در کف جامعه اثر ندارد. به‌هرتقدیر توصیه می‌کنم؛ راه گذشته را نروید و اندک آبرویتان را خرج بازی‌های کثیف جماعت ناسپاس پایتخت‌نشین نکنید.

کسانی که پنجه بر آفتاب می‌کشند و به شهید رئیسی جسارت می کنند، بدانند ملت حافظ آبرو و عزت ایشان است و معیار اصلی در انتخابات پیش‌رو عبرت از گذشته و سرمشق گرفتن از شهید جمهور است.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از