حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
درجلسه فوق‌العاده شورای شهر اهواز؛

حاشیه‌های یک استیضاح/پیش‌داوری نکنید!

حاشیه‌های یک استیضاح/پیش‌داوری نکنید!

رئیس شورای شهر اهواز گفت:در مورد این اعضای شورا پیش‌داوری تندروانه‌ای نداشته باشیم و فرض کنیم در حال فکر کردن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛ سیدمحمدعلی پورموسوی پس از لغو یکصد و چهل و سومین جلسه فوق‌العاده شورای شهر اهواز که قرار بود امروز (۱۰ دی‌ماه) با موضوع برکناری شهردار برگزار شود اما به دلیل به حد نصاب رسیدن اعضای حاضر در صحن تشکیل نشد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مورد این اعضای شورا پیش‌داوری تندروانه‌ای نداشته باشیم و فرض کنیم در حال فکر کردن هستند.

 وی با بیان اینکه امیدواریم اعضا در جلسه بعد که با همین دستور کار خواهد بود، حاضر شوند، افزود: دستور کار «طرح اعضای شورا در خصوص اقدام قانونی وفق بند«د» تبصره ۴ ماده ۸۰ قانون شوراها با موضوع خاتمه دوره خدمت رضا امینی شهردار اهواز» به امضای پنج عضو شورای شهر رسیده است.

پورموسوی گفت: اعضای شورای شهر حتما در جلسه در مورد زیر سوال رفتن برخی صلاحیت‌های شهردار اهواز، توضیح خواهند داد و این‌گونه نیست که بگوییم صلاحیت ندارد و به آن رای بدهیم.

وی افزود: در صورت رای آوردن این طرح در شورای شهر، وزارت کشور نمی‌تواند از آن ایراد بگیرد. مجموعه تطبیق مصوبات در فرمانداری اهواز هم نمی‌تواند به این موضوع ورود کند و قاعدتا باید در دیوان عدالت اداری به آن رسیدگی شود. در مجموع نیز هفت عضو شورای شهر باید به این طرح رای بدهند تا تصویب شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از