حالت تاریک
سه‌شنبه, 27 شهریور 1403
فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه مطرح کرد:

نیروی دریایی زمینه‌ساز اقتدار جبهه مقاومت

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه گفت: قدرت‌نمایی رزمنده نیروی دریایی زمینه‌ساز اقتدار جبهه مقاومت در یمن شده است.

 دریادار دوم مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: امروزه شغل خبرنگاری یک جهاد بزرگ است و لازم می‌دانم این روز را به خبرنگارانی که در عرصه جهاد تبیین و جهاد بزرگ رسانه فعالیت می‌کنند تبریک عرض می‌کنم.

 وی افزود: منطقه سوم امام حسین (ع) نیروی دریایی سپاه جزو اولین مناطق دریایی سپاه است که بعد از فرمان امام راحل تشکیل شده است و سابقه درخشانی در هشت سال دفاع مقدس دارد جزو مناطقی است که درزمان جنگ تحمیلی در مقابل رژیم بعث و استکبار عملیات‌های بزرگی انجام داد و شهدای بزرگی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

 فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه گفت: امروز هم بعد از گذشت سال‌ها در اوج اقتدار و توانمندی در دریاها و خلیج‌فارس حضور دارد و شرایط امنی را در دریاها ایجاد کرده است به‌گونه‌ای که دشمنان از ما هراس دارند و ما هیچ ترسی از دشمنان نداریم.

 دریادار هاشمی با بیان اینکه نیرو‌های دریایی در کشور و منطقه امنیت آفریده‌اند، عنوان کرد: رزمنده نیروی دریایی سپاه بااقتدار برای حمایت از ملت ایران و انقلاب بزرگ در دریاها قدرتمند حضور دارند و دشمنان این قدرت را دریافت کرده‌اند.

 وی با تأکید بر قدرت نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: امروزه این قدرت به جبهه مقاومت منتقل شده است همان‌طوری که می‌بینید در جبهه یمن این قدرت دریایی خودنمایی می‌کند و استکبار را به چالش کشانده است این تنها بخشی از قدرت انقلاب اسلامی است که دشمنان در یمن مشاهده می‌کنند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از