حالت تاریک
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403

دستگیری سارقان حرفه‌ای در اندیمشک

دستگیری سارقان حرفه‌ای در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی، برابر ادله و مستندات و بازبینی دوربین‌های مداربسته صراحتا به هشت  فقره سرقت منزل، مغازه و داخل خودرو اعتراف کردند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی؛ علیرضا میررضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: چهار تن از سارقان حرفه‌ای که اقدام به سرقت منزل، موتور، مغازه و داخل خودرو نموده و به مدت چندین سال متواری و تحت تعقیب قضایی بوده و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و تحت بازجویی قرار دادند.

 وی افزود : در بازرسی از محل اختفای متهمان، که منزل یکی از سارقان دستگیر شده بوده و تبدیل به محل اختفای متهمان و محل دپوی اموال مسروقه شده بود، پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه، هشت دستگاه تلفن همراه، سه دریل شارژی، سه عدد باطری خودرو ۹ عدد ضبط خودرو ، چهار جعبه آچارآلات، مقادیر قابل توجهی سیم برق و قطعات خودرو کشف که پس از احراز هویت مالکیت به مالباختگان تحویل داده شدند.

 فرمانده انتظامی اندیمشک ادامه داد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی، برابر ادله و مستندات و بازبینی دوربین‌های مداربسته صراحتا به هشت  فقره سرقت منزل، مغازه و داخل خودرو اعتراف کردند.

 انتها خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از