حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

شبکه برق اسماعیلیه اهواز اصلاح شد

شبکه برق اسماعیلیه اهواز اصلاح شد

معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در راستای آماده‌سازی هرچه بیشتر شبکه و به‌منظور استمرار برق‌رسانی مطلوب، عملیات گسترده طرح تابش در منطقه جنوب غرب اهواز، بخش اسماعیلیه اجرا شد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز؛ سعید آقایی اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع اشکالات برخی از فیدرهای پرعارضه این مسیر اقدام شود.

 وی افزود: تأمین برق مطمئن و پایدار و جلب رضایت مشترکین یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این شرکت است که با اجرای عملیات طرح تابش امیدواریم بتوان به این مهم دست یافت.

معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: این عملیات به طول ۳۰ کیلومتر در منطقه جنوب غرب اهواز «محور جاده قدیم اهواز به خرمشهر» حدفاصل شهرک نورد تا پادگان حمید اجرا شد.

آقایی با اشاره به جزئیات این طرح بیان کرد: این عملیات در قالب ۸۵۰ نفرساعت به مرحله اجرا در آمد که در این طرح تعداد ۲۶۱ مقره میخی و تعداد ۵۹ مقره کششی تعویض شد.

وی ادامه داد: جایگزین تعداد ۲۹ اصله پایه فرسوده با پایه‌های جدید، ۱۴ کراس‌آرم قدیمی و اصلاح تنشن ۶ فاصله و جابه‌جایی چهار فاصله شبکه ۳۳ هزار ولت از اقدامات دیگر این طرح است.

 معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ این شرکت عنوان کرد: در این عملیات تعداد ۱۷ دستگاه پاکت تراک، سه دستگاه تریلر، چهار دستگاه جرثقیل، هشت دستگاه وانت و ۱۲ دستگاه خودروی سواری این طرح را پشتیبانی کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از