حالت تاریک
جمعه, 14 اردیبهشت 1403
نماینده موقت ولی فقیه در اندیمشک:

وحدت و همدلی رمز پیشرفت کشور است

نماینده موقت ولی فقیه در شهرستان اندیمشک گفت: همبستگی و وحدت کلمه اساس پویایی جامعه در رسیدن به اهداف و رمز ماندگاری ملت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد محمدیان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: وحدت در هر جامعه و کشوری از چنان جایگاه بالایی برخوردار است به‌طوری‌که وحدت داخلی می‌تواند آن کشور را در دستیابی به اهداف دولت و ملت یاری رساند.

وی افزود: وجود سلایق و دیدگاههای مختلف در جامعه، باتوجه‌به وسعت کشور ما امری طبیعی بوده؛ اما برای پرقدرت دیده‌شدن و صاحب حرف بودن در دنیا نیاز به «همدلی و وحدت کلمه» در جامعه است تا بتوانیم یک مسیر و هدف مشخص را در نظر بگیریم و طبق آن گام برداریم.

نماینده موقت ولی فقیه در شهرستان اندیمشک گفت: خاکریز امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، عفاف و حجاب است و دشمن آن را هدف گرفته است و اگر دشمن از این خاکریز عبور کند دیگر چیزی برای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و اعتقادات ما باقی نمی‌گذارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدیان ادامه داد: فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر مورد عنایت مردم و مسئولین قرار نگرفته است و بارها مقام معظم رهبری این مورد را تذکر داده‌اند؛ اما با بی‌توجهی روبه‌رو شد. در ماه رمضان در معابر و اماکن عمومی شاهد بودیم که عده‌ای حرمت این ماه را نگه نداشتند و در فضای مجازی فیلم‌هایی منتشر شد که هزینه‌هایی را در برداشت.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد مسئولین در کنار آمرین‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر باشند و پشتیبانی و حمایت لازم را انجام دهند، گفت: این یک تکلیف برای همگان است که همه با یکدیگر این مسئولیت را بپذیریم و در این مسیر به یکدیگر کمک کنیم که اگر این اتفاق نیفتد راه به جایی نخواهیم برد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدیان با اشاره به استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در ماه رمضان علیه مردم روزه‌دار فلسطین تصریح کرد: امروز کام دنیای اسلام از آماج حملات صهیونیست‌ها در غزه تلخ شده است. 

وی با اشاره به لزوم اتحاد کشورهای عربی در حمایت از مردم غزه عنوان کرد: جامعه عرب باید دست از پشتیبانی این جرثومه فساد بردارد و ضرورت دارد کشورهایی که ادعای حقوق بشر را دارند در مقابل این لکه ننگ بایستند، مقابله کنند و به آن‌ها کمک نکنند تا شاهد خروج مردم غزه از شرایط دشوار کنونی و خاتمه هر چه سریعتر فاجعه بزرگ انسانی علیه مردم مظلوم غزه باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از