حالت تاریک
پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403
در مراسم رژه ارتش؛

پاسخ ایران به هر تهدیدی کوبنده خواهد بود

پاسخ ایران به هر تهدیدی کوبنده خواهد بود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در بالاترین سطح آمادگی دفاعی و نظامی قرار دارند و به هر متجاوزی پاسخی کوبنده خواهند داد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»؛ امیر سرتیپ حمزه بیدادی چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش «۲۹ فروردین‌ماه» در محل میدان صبح‌گاه لشکر۹۲ زرهی اهواز اظهار کرد: در پیام تاریخی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، تأکید بسیاری وجود دارد که اگر ارتش پشتوانه مردمی داشته باشد می‌تواند یک ارتش قوی را تشکیل دهد که این موضوع در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

وی  پیوند ناگسستنی بین ارتش، دولت و مردم را مرهون این همبستگی دانست و افزود: امروز بین نیروهای مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به زعامت رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که قدرت بازدارندگی بی‌بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است و یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور گفت: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی به این نظام ثابت شد.

امیر سرتیپ بیدادی عنوان کرد: همه کشورها به این نتیجه رسیده‌اند  که  ایران  از ابرقدرت‌های بزرگ دنیاست، همچمنین ابرقدرت‌های سابق اذعان می‌کنند که اگر دست ما در دست ایران باشد، پیروز خواهیم شد.

وی بیان کرد: امیدوارم این اقتدار و افتخار، تداوم داشته باشد و شاهد این باشیم که قدم‌های آخر را محکم برداریم و هرچه زودتر به قله اقتدار و افتخار برسیم و جایگاه واقعی خود را در دنیای امروز ترسیم کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا بیان کرد: امروز امریکا و ایادی اش به این نتیجه رسیده‌اند که ایران اسلامی قدرتمند است و اگر از سوی دولت و کشوری تهدید شود کوبنده پاسخ خواهد داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از