حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
شهید «علی حسینی کاهکش»:

اتحاد بهترین راه مقابله با دشمن است

اتحاد بهترین راه مقابله با دشمن است

شهید علی حسینی کاهکش در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: به فرمایش مقام معظم رهبری «جنگ امروز، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است» و همگی باید دست در دست هم و متحد باشیم تا مشت محکمی بر دهان آمریکا، انگلیس و اسرائیل بزنیم.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید مدافع حرم علی حسینی کاهکش در سی‌امین روز شهریورماه سال ۱۳۶۳ در یک خانواده مذهبی و متوسط در شهرستان امیدیه دیده به جهان گشود. پدرش محمدمراد کارمند شرکت نفت بود و مادرش ماه‌پری خانه‌دار بود. دانشجوی رشته برق قدرت در دانشگاه آزاد بود و از طریق بسیج شرکت نفت به‌عنوان تک‌تیرانداز به جبهه‌های سوریه اعزام شد و سرانجام در ۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۴ در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل شد.

متن وصیت‌نامه شهید علی حسینی کاهکش:

به یاد داشته باشید که هیچ‌وقت از پیشرفت‌های کشورمان زیر سایه مقام معظم رهبری کوتاهی نکنید و نگذارید که کشورهای غربی با تهاجم فرهنگی، روی شما و خانواده‌هایتان تأثیر بگذارند که به فرمایش مقام معظم رهبری «جنگ امروز جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است».

همگی باید دست در دست هم و متحد باشیم تا مشت محکمی بر دهان امریکا، انگلیس و اسرائیل که از دشمنان همیشگی ما بوده‌اند بزنیم و حتی اگر لازم شود به فرمان رهبرمان با آن‌ها به جنگ برخیزیم که به قول شهید همت: در این راه چه کشته شویم و چه بکشیم باز هم ما پیروز میدان هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از