حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا:

تلاش‌های دولت مردمی به ثمر نشست

تلاش‌های دولت مردمی به ثمر نشست

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: با همت و تلاش دستگاه‌های مرتبط، به برنامه‌های شهید جمهور جامه عمل پوشانده شد و عملیات اجرایی حفر ۲۴ حلقه چاه در فاز دو میدان یادآوران آغاز شد.

سردار عبدالرضا عابد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: امروز بسیار خرسندیم که با همت و تلاش دستگاه‌های مرتبط، به برنامه‌های شهید جمهور جامه عمل پوشانده شد و عملیات اجرایی حفر ۲۴ حلقه چاه در فاز دو میدان یادآوران آغاز شد.

 وی افزود: هدف از حفر این چاه‌های جدید در میدان مشترک نفتی یادآوران، نگهداشت و افزایش تولید به میزان ۴۲ هزار بشکه در روز است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: ضمن تقدیر از جواد اوجی، وزیر نفت و ابوذر شریفی، مدیرعامل شرکت نفت ایران افزود: شرکت ملی نفت ایران با به‌کارگیری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و سازمان‌های زیر مجموعه آن توانست از توان اجرایی و راهبردی این مجموعه در جهت توسعه منافع ملی به‌خوبی استفاده کند.

عابد با اشاره به حضور جوانان توانمند ایران عزیز در پیشبرد پروژه‌های موجود، بیان کرد: به ظرفیت جوان و مستعد این مرزوبوم که با حضور فعال خود در میدان عمل و با عزم و اراده و دانش عالی به تعهدات خود عمل می‌کنند افتخار می‌کنیم و قطعاً خاری در چشم دشمنان این ملت هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از