حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
جوانان حزب‌الله حافظ انقلاب باشند
فرازی از وصیت‌نامه شهید «شیر محمد داوری»؛

جوانان حزب‌الله حافظ انقلاب باشند

شهید «شیر محمد داوری» در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: از جوانان حزب‌الله خواهانم که این فرصت را از دست نداده و به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بیایند حافظ انقلاب باشند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید «شیر محمد داوری» فرزند نریمان سال ۱۳۴۶ درخانواده‌ای مؤمن و مذهبی در شهرستان مهران دیده به‌ جهان گشود، در سن هفت سالگی مادرش را از دست داد. وی تا سوم راهنمایی تحصیل نمود.

همزمان با جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی جهت دفاع از کیان مملکت خویش وارد جبهه شد و به مدت سه سال در عملیات‌های والفجر ۵ و دیگر عملیات‌ها ... شرکت فعال داشت. با وجود اینکه ازدواج کرده بود، اما این امر مانع از رفتن شهید به جبهه نشد.

عاقبت در هشتمین روز از شهریور ۱۳۶۵ در حین دیده‌بانی در منطقه قلاویزان بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار این شهید گرانقدر در گلزار شهدای علی صالح (ع) قرار دارد.

فرازی از متن وصیت‌نامه شهید «شیر محمد داوری»؛

از امت شهید پرور خواستارم که هیچگاه و به هیچ عنوان از روحانیت جدا نشوند که در هر عصر و زمان پرچمدار مبارزه با ظلم و زور و کفر و استکبار و استبداد بوده و هستند.

از جوانان حزب‌الله دوستان و آشنایان خواهانم که این فرصت را از دست نداده و به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بیایند حافظ انقلاب باشند تا دینِ‌شان را نسبت به انقلاب و شهدا ادا نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از