حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیر عملیات بهره‌برداری نفت آغاجاری مطرح کرد:

راه‌اندازی مجدد هشت حلقه چاه نفتی در آغاجاری

راه‌اندازی مجدد هشت حلقه چاه نفتی در آغاجاری

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت، کاهش ۱۶ هزار بشکه‌ای تولید نفت جبران شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب» به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز آغاجاری؛ محمدرضا گودرزی اظهار کرد: در ساعات اولیه سال جدید، سه‌راهه متصل به خط خروجی کلاستر پنج رگ سفید یک در شرکت نفت و گاز آغاجاری دچار شکستگی و ترکیدگی شد که بر اثر آن نشت شدید نفت و گاز در منطقه به وجود آمد.

وی افزود: با اقدام به‌موقع و حضور نیروها در محل، همکاران با پذیرفتن ریسک خطر بالا، نشت شدید نفت و گاز را مهار و از بروز حادثه‌ای سهمگین جلوگیری کردند.

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: با حضور آقای تقی‌زاده مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در اولین ساعت در محل بروز حادثه، عملیات پاک‌سازی محل و تعمیر اتصالات آسیب‌دیده در دستور کار قرار گرفت.

گودرزی عنوان کرد: با بروز این حادثه، هشت حلقه چاه نفتی از مدار تولید خارج شدند که با تلاش ۲۴ ساعته همکاران و ایمن‌سازی لازم، تأسیسات یادشده در مدار تولید قرار گرفتند و با راه‌اندازی هشت حلقه چاه در میدان رگ سفید، کاهش ۱۶ هزار بشکه‌ای تولید نفت جبران شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از