حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان مطرح کرد:

رفع ۱۵ نقطه پرحادثه جاده‌ای در خوزستان

رفع ۱۵ نقطه پرحادثه جاده‌ای در خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده‌ای ۱۹ نقطه پرحادثه در استان شناسایی شد که از این تعداد ۱۵ نقطه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال رفع شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان؛ محمد جولانژاد اظهار کرد: سال گذشته تعداد ۱۹ نقطه پرحادثه در استان شناسایی و برنامه‌ریزی لازم برای رفع آن‌ها انجام شد، از این تعداد ۱۵ نقطه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال رفع شد.

 وی افزود: در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده‌ای، رفع مشکل چهار نقطه پرحادثه در سطح محورهای استان در دست اقدام است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به خط‌کشی ۲ هزار و ۵۶۰ کیلومتر خط‌کشی از محورهای استان از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: در این مدت احداث ۱۵/۵ کیلومتر نیوجرسی، ارتقای ۱۵/۴ کیلومتر گاردریل، احداث ۳۰/۵ کیلومتر روشنایی، نصب ۳۳ هزار و ۴۰۰ عدد بازتاب ایمنی، نصب ۱۶ هزار و ۸۰ تابلو علائم، و ۴۷۰ مترمربع تابلو اطلاعات در طول محورهای استان اجرایی شد.

 جولانژاد بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳۷ کیلومتر عملیات بهسازی در طول محورهای استان اجرا شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

 وی با اشاره به اجرای ۱۳۷ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای سطح استان در بازه زمانی یاد شده افزود: در این مدت ۱۵۰ کیلومتر لکه‌گیری و درزگیری، ۵۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی اجرا شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان از احداث ۴۰ کیلومتر راه روستایی در مدت یاد شده با اعتباری بیش از ۱ میلیارد و ۶۰۰ هزار ریال خبر داد و گفت: علاوه بر این، از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۵ دستگاه ابنیه فنی در استان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال احداث و تعمیر شدند.

 جولانژاد عنوان کرد: در این راستا ۱۹ دستگاه ابنیه فنی در استان احداث و ۴۶ دستگاه نیز تعمیر شده است که اجرای این عملیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

 وی تأکید کرد: در بازه زمانی یاد شده با اعتباری بالغ بر ۲۱۵/۵ میلیارد ریال، تعداد ۱۲ دستگاه از ماشین‌آلات استان بازسازی و ۲۵ دستگاه دیگر نیز راه‌اندازی شده است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از