حالت تاریک
چهارشنبه, 25 مهر 1403
رودخانه دز جان ۲ گردشگر را گرفت
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول مطرح کرد:

رودخانه دز جان ۲ گردشگر را گرفت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول گفت: در پی دو حادثه غرق‌شدگی در رودخانه دز، تلاش‌ها برای نجات دو گردشگر مرد ۴۰ساله ناموفق بود، اما جان یک مرد ۳۰ساله توسط آتش‌نشانان نجات یافت.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ رضا معمارزاده، در گفتگوی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی وقوع دو مورد حادثه غرق‌شدگی در رودخانه دز، امدادگران اورژانس به‌سرعت به منطقه چالکندی اعزام شدند.

 وی افزود: پس از دریافت گزارش‌های مربوط به این حوادث، قایق داران محلی بلافاصله اقدام به نجات افراد غرق‌شده کردند و آن‌ها را به منطقه گردشگری دهکده باران منتقل کردند. تیم‌های فوریت‌های پزشکی عملیات احیای قلبی و ریوی را آغاز کردند. متأسفانه، علی‌رغم تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان و استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته، عملیات احیا در حین انتقال افراد غرق‌شده به بیمارستان بزرگ دزفول ناموفق بود و هر دو گردشگر که مردانی حدود ۴۰ساله بودند، جان خود را از دست دادند.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول، به تلاش‌های آتش‌نشانان شهرداری دزفول اشاره کرد و گفت: آن‌ها موفق شدند جان یک مرد ۳۰ساله را که در همان رودخانه در حال غرق‌شدن بود، نجات دهند. این حادثه تلخ‌بار دیگر ضرورت توجه به ایمنی در فعالیت‌های آبی و آگاهی از خطرات احتمالی را یادآوری می‌کند.

 وی از شهروندان خواست که هنگام حضور در کنار رودخانه‌ها و مناطق آبی، احتیاط لازم را رعایت کنند و از شناکردن در مکان‌های خطرناک خودداری کنند.

 انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از