حالت تاریک
پنج‌شنبه, 20 اردیبهشت 1403
مسئول مسابقات کشتی در گفتگو با «رهیاب»:

شرایط برگزاری مسابقات کشتی بسیار خوب است

شرایط برگزاری مسابقات کشتی بسیار خوب است

مسئول برگزاری مسابقات کشتی گفت: چهل و چهارمین مسابقات جهان‌پهلوان تختی در اهواز برگزار شد.

حمید یاری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون برگزاری مسابقات کشتی اظهار کرد: چهل و چهارمین مسابقات جهان‌پهلوان تختی در اهواز برگزار شده است، همچنین در اردبیل مسابقات جام صفوی در بخش نوجوان در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به شرایط و چرخه‌ای که برای تیم‌های ملی کشتی در نظر گرفته شده است باید از دل این مسابقات جام داخلی در بابلسر تا مسابقات قهرمانی که هفته آینده در رده سنی نونهالان در تهران برگزار خواهد شد، نفرات برتر جهت آماده‌سازی تیم‌های اصلی و اعزام مسابقات بین‌المللی انتخاب شوند.

مسئول برگزاری مسابقات کشتی گفت: از هیئت کشتی و اداره ورزش استان خوزستان و کمک‌های خوب مجموعه نفت‌خیز جنوب تشکر می‌کنم، با توجه به گرمای اهواز شرایط خوبی را برای میهمانان مهیا کرده بودند.

یاری ادامه داد: لیگ برتر از اوایل شهریورماه بعد از المپیک کلید خواهد خورد و تا آذرماه مسابقات خوب و منظمی را برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: این مسابقات از لحاظ زمان‌بندی که اعلام شد شرایط حضور تیم‌های کشورهای همسایه در این مسابقات فراهم نشد. در تاریخ المپیک‌ها مشاهده می‌شود که همیشه در حال تغییر و تحولات است.

یاری در پایان گفت: امیدوارم نتایج قابل‌توجهی در المپیک قهرمانی با کسب مدال طلا برای جوانان خوزستانی داشته باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از