حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
منتخب مردم خوزستان در گفتگو با «رهیاب»؛

عدالت در سایه حرکت جهادی اتفاق می‌افتد

عدالت در سایه حرکت جهادی اتفاق می‌افتد

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت‌زدایی و رسیدن به عدالت اجتماعی در سایه حرکت جهادی اتفاق می‌افتد از این رو مدیران با روحیه جهادی می‌توانند زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم استان باشند.

 هاشم خنفری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه به مستضعفان و مناطق محروم کشور و ایجاد امید در دل‌های آنان است.

  وی با بیان اینکه فلسفه تشکیل جهاد سازندگی ارائه خدمت بی‌منت به اقشار مختلف مردم ایران اسلامی است، افزود: جهاد سازندگی با نگاه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و با فرهنگ و تفکر بسیجی در راستای عمل به منویات رهبر انقلاب و تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفین گام‌های بزرگ و پر افتخاری را برداشته است.

 منتخب مردم خوزستان گفت: بسیجیان به دلیل روحیه جهادی، دغدغه‌مند و انقلابی که دارند، بیشتر از اقشار دیگر در این عرصه حضور دارند و به‌صورت میدانی و عملیاتی در جهت عدالت، آبادانی، پیشرفت و رفع محرومیت پای‌کار حاضر می‌شوند و نقش‌آفرینی می‌کنند.

خنفری ادامه داد: امروزه بسیاری از جوانان ما در گروه‌های جهادی به‌صورت خودجوش در مناطق محروم خوزستان حضور مستمر دارند و بسیاری از معضلات و مشکلات مردم روستانشین را حل می‌کنند.

 وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و رسیدن به عدالت اجتماعی در سایه حرکت جهادی اتفاق می‌افتد، بیان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب می‌فرمایند کار جهادی یعنی از موانع عبورکردن، موانع کوچک را بزرگ ندیدن، آرمان‌ها را فراموش‌نکردن، جهت را فراموش‌نکردن، شوق به کار؛ این کار جهادی است.

  نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی روحیّه خدمت را گفتمان اصلی دولت اسلامی دانست و عنوان کرد: وجود روحیه بسیجی و جهادی در مسئولان و مدیران زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم استان است و این خدمت‌رسانی محدود به یک بازه زمانی نیست و باید تا هنگامی که مشکلات موجود مرتفع شود تداوم داشته باشد.

  خنفری ادامه داد: باید با رعایت سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد بسیجی‌وار تمام ظرفیت‌ها را به کار گیریم و با حضور فعال و در صحنه و تقویت روحیه جهادگری در خود خلأها و محرومیت‌های موجود در استان را ریشه‌کن کنیم.

  انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از