حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد:

فعالیت ۵۵ موکب بنیاد شهید در خوزستان

فعالیت ۵۵ موکب بنیاد شهید در خوزستان

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان گفت: امسال حدود ۵۵ موکب در سطح استان توسط بنیاد شهید راه‌اندازی شده که با رویکرد فرهنگی و اشاعه فرهنگ شهید و شهادت در حال فعالیت هستند و با استقبال خوبی از سوی زائران مواجه شده‌اند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان؛ حسن نورانی، در حاشیه بازدید از مواکب بنیاد شهید در مرزهای شلمچه و چذابه، اظهار کرد: یکی از رویدادهای مهمی که با حضور گسترده مردم در حال اجراست، حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین سید و سالار شهیدان است که هر سال باشکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود.

وی افزود: بنیاد شهید استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با کمک خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان، در مرزهای شلمچه و چذابه و همچنین ورودی‌ها ۱۱ شهر استان، موکب‌هایی را برپا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: امسال حدود ۵۵ موکب در سطح استان توسط بنیاد شهید راه‌اندازی شده که با رویکرد فرهنگی و اشاعه فرهنگ شهید و شهادت در حال فعالیت هستند و با استقبال خوبی از سوی زائران مواجه شده‌اند.

نورانی بیان کرد: این نکته مهمی است که زائران حسینی بدانند اگر امنیتی وجود دارد، مدیون شهدا هستیم و باید قدردان آن‌ها باشند، بر این اساس طرحی در موکب‌ها در حال اجراست که طی آن زائران می‌توانند به نیابت از یک یا چند شهید به زیارت اباعبداالحسین (ع) بروند و ثواب آن را به روح بزرگ شهیدان هدیه کنند.

وی عنوان کرد: علاوه بر موکب‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، موکب‌های درمانی این بنیاد نیز فعال است و حسینیه‌های شهدا در سطح استان نیز پذیرای مردم و زائران حسینی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، یادآور شد: با تشکیل ستاد اربعین این سومین بار است که از موکب‌های این بنیاد در مرزهای شلمچه و چذابه بازدید می‌کنیم تا هم از وضعیت و امورات موکب‌ها باخبر شویم و هم خداقوتی به عزیزان گفته باشیم و اگر موردی هم باشد گامی در جهت رفع مشکلات و خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به خانواده شهدا و ایثارگران برداریم.

 انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از