حالت تاریک
سه‌شنبه, 25 اردیبهشت 1403
فرمانده سپاه خوزستان؛

هدف دشمن خدشه‌دار کردن وحدت است

هدف دشمن خدشه‌دار کردن وحدت است

فرمانده سپاه خوزستان گفت: وحدت و یکدلی ملت ایران از مسائلی است که امروزه بسیار مهم و نقطه‌ضعف دشمن است، ازاین‌رو مدیران و مسئولان نباید در زمین دشمن بازی کنند.

 سردار حسن شاهوارپورعصر امروز یکشنبه در نشست شورای اداری خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری کارگران در خط مقدم اقتصاد قرار دارند؛ ازاین‌رو به همه آن‌ها خداقوت می‌گویم و تقاضامندم با اتحاد و تلاش مضاعف نسبت به شعار سال که مقام معظم رهبری فرمودند مردم باید نقش‌آفرینی کنند و افزایش تولید با مشارکت مردم رخ دهد را محقق کنید.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه همواره مسئولان و مردم را به وحدت تشویق می‌کردند، افزود: وحدت و یکدلی ملت ایران از مسائلی است که امروزه بسیار مهم و نقطه‌ضعف دشمن است، ازاین‌رو مدیران و مسئولان نباید در زمین دشمن بازی کنند.

سردار شاهوارپور گفت: گزارش‌هایی مبنی بر اینکه برخی از مسئولان به دلیل اختلافات جزیره‌ای عمل می‌کنند بسیاری از این اختلافات بین اعضای شورای شهر، شهردار، شورا و فرماندار و امثالهم است که شایسته نظام اسلامی نیست.

 فرمانده سپاه خوزستان بیان کرد: اختلاف و نداشتن اقدامات شایسته از خواسته‌های دشمن است، امروز دشمن با عملیات وعده صادق به طور کامل ناامید شده که بتواند با استفاده جنگ سخت، موشک یا حمله نظامی ما را بترساند، آنچه که دشمن را امیدوار می‌کند کارنکردن است؛ بنابراین اکنون که در ابتدای سال هستیم با برادری و همدلی به دنبال رتق‌وفتق امور باشیم و از بزرگان راهکار بخواهیم.

 سردار شاهوارپور ادامه داد: قطعاً بسیاری از عقب‌ماندگی‌ها و مشکلات بودجه نمی‌خواهد؛ بلکه با یک فکر جهادی خوب کارها پیش می‌رود، این یک مطالبه جدی است زیرا هر کجا احساس شده اختلاف‌هایی بین مسئولین وجود دارد کار مردم لنگ مانده است.

 وی با اشاره به برگزاری رویدادها عنوان کرد: رویدادهای فرهنگی همیشه مردم را زنده و بانشاط می‌کند و پای‌کار می‌آورد؛ مراسم اربعین، محرم، دهه ولایت و دیگر برنامه‌هایی که در طول سال برگزار شده است دشمن را به حاشیه می‌کشاند و هرچه تلاش می‌کند؛ موفق نمی‌شود.

 در ادامه فرمانده سپاه خوزستان بیان کرد: خوزستان این افتخار را دارد که میزبان اول آقا امام رضا (ع) است، اکنون نیز این ارادت وجود دارد و ارادت ما دائمی است؛ هر ساله گروهی از خدام امام رضا (ع) به خوزستان می‌آیند، از بیماران در بیمارستان‌ها یا افراد مسن عیادت می‌کنند و شوری در استان راه می‌افتد که روزبه‌روز بهتر می‌شود؛ لذا توقع داریم که همه کمک کنند، بسیج نیز در خدمت همه است.

 وی امنیت را یکی از مباحث اصلی در گردهمایی‌ها دانست و افزود: دشمن ناکام است و نیروهای امنیتی در این مواقع کار خود را انجام می‌دهند؛ اما لازم است برای برگزاری مراسم‌ها کارگروه‌هایی از جمله پشتیبانی و تشریفات تشکیل شود تا کار بهتر جلوه دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از