حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
با شهدا؛

پيرو ولايت فقيه باشید

پيرو ولايت فقيه باشید

شهید حسنعلی فخاریان در قسمتی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: از ملت قهرمان ایران تقاضا دارم که همیشه پیرو رهبری و ولایت فقیه باشید و هیچ‌گاه پشت به روحانیت نکنید و از شما می‌خواهم که کارهایتان بر اساس اسلام باشد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید حسنعلی فخاریان بیستم مرداد ۱۳۴۰، در شهرستان شوشتر به دنیا آمد. پدرش محمد، کارگر کوره آجرپزی بود و مادرش مریم نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیست و سوم آبان ۱۳۵۹، در سوسنگرد بر اثر اصابت گلوله به سینه شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید حسنعلی فخاریان: 

 سلام بر رهبرم پیامبر اسلام (ص)، سلام به مولایم علی (ع)، سلام بر دیگر امامان شیعه‌ام، سلام بر دیگر بزرگ‌مردان مؤمن تاریخ، سلام بر امامم، مقتدایم، روحم و روانم خمینی کبیر، او که ما را از ظلمت رهانید و به دنیای نور و توحید آورد. درود بر شهدای پاک‌باز اسلام، سلام و درود بر ملت قهرمان ایران و سلام و درود بر دوستان مؤمن و خالصم و باز سلامی و درودی گرم از قلبم بر پدر و مادر و خانواده عزیز و گرامی‌ام.

پیرو رهبری و ولایت فقیه باشید

از ملت قهرمان ایران تقاضا دارم که همیشه پیرو رهبری و ولایت فقیه باشید و هیچ‌گاه پشت به روحانیت نکنید و از شما درخواست می‌کنم که کارهایتان بر اساس اسلام باشد.
ای پدر و مادر عزیزم؛ از شما تقاضا دارم که مرا ببخشید و این را بدانید که اگر من شهید شدم خودم این راه را با میل خودم انتخاب کرده‌ام و خواهش می‌کنم از شما که این شهادت مرا به کسی یا بسیجی یا مسئولی ربط ندهید و خدای ناخواسته به کسی ناسزا و نفرین نکنید که من خودم و با اراده و میل خودم به جبهه رفتم، چون که می‌دانستم راه شهدا و راه سرخ امام حسین (ع) را ادامه می‌دهم.

در خط امام و اسلام صبور و بردبار باشید

 از مادرم که سال‌های طولانی زحمت کشید و مرا بزرگ کرد و رنج‌هایی که دید، تشکر می‌کنم و امیدوارم که مادر مهربانم در رفتن من ناراحت و غمگین نباشد که اگر من شهید شدم پیش خدا و پیامبر (ص) و حسین (ع) هستم و ان‌شاءالله جای من در بهشت خواهد بود و امیدوارم که در خط امام و اسلام صبور و بردبار باشید.

همیشه در جلسات قرآن شرکت کنید

دوستان عزیزم جلسه قرآن را حتماً برپا دارید و به جلسه قرآن بروید. امیدوارم تمامی شما برادران و دوستانم راه شهدا را ادامه دهید و همیشه در جلسات قرآن مسجد شرکت کنید و خود را بسازید و در خط اسلام حرکت کنید. بار دیگر از تمامی خانواده و دوستانم طلب مغفرت می‌کنم و از مادرم می‌خواهم که زینب‌وار صبر پیشه کند که پیروزی خدا نزدیک است.

 والسلام علی من اتبع الهدی
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از