حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

پیگیری اعتراض به رد صلاحیت‌ها در سامانه داوطلب

پیگیری اعتراض به رد صلاحیت‌ها در سامانه داوطلب

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان گفت: داوطلبان معترض به نتایج تایید صلاحیت ها از مراجعه حضوری خودداری و برای ثبت شکایت فقط طریق سامانه اینترنتی اقدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛ ابوالحسن معماری در گفتگوی تلفنی با بخش خبر سیمای خوزستان با اشاره به اینکه طبق قانون ۶۳ انتخابات مجلس شورای اسلامی نتایج بررسی‌های تایید صلاحیت‌های داوطلبان به فرمانداری‌ها اعلام شده است گفت : فرمانداری‌ها موظفند تا فردا شنبه شانزدهم دی ماه نتیجه بررسی صلاحیت‌ها را به داوطلبان ابلاغ کنند.

وی افزود : داوطلبانی که رای عدم تایید یا عدم احراز یا عدم تایید صلاحیت از طرف هیئت نظارت برای آنان صادر شده است، می‌توانند برای رسیدگی مجدد در مرحله بررسی شورای نگهبان از روز هفدهم به مدت سه روز تا نوزدهم دی ماه از طریق سامانه داوطلب اقدام کنند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان با اشاره به اینکه داوطلبان می‌توانند از طریق سایت keshvar.moi.ir نسبت به ورود به سامانه داوطلب اقدام کنند افزود : شورای نگهبان بررسی دوباره در خصوص عدم احراز یا عدم تایید آنان انجام می دهد و بعد از ۳۰ روز نتایج را اعلام می‌کند.

وی از داوطلبان خواست از مراجعه حضوری به دفاتر شورا، نظارت یا فرمانداری‌ها خودداری کنند و ثبت شکایت فقط طریق سامانه اعلام شده انجام می‌شود.

پایان یپیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از