حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403

کتاب قرآن بر اقتدار امت اسلامی می افزاید

کتاب قرآن بر اقتدار امت اسلامی می افزاید

مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه گفت: قرآن کریم زمینه ساز پیروزی نهایی امت اسلامی زیر پرچم حضرت ولیعصر (عج) است.

به گزارش رهیاب،محفل انس با قرآن کریم همزمان با شب میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) و در پاسخ به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی عضو مجلس خبرگان رهبری در مسجد ولایت اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی در مراسم محفل انس با قرآن  گفت: دشمنان اسلام با اهانت به قرآن کریم می خواهند از این کتاب آسمانی و الهی انتقام بگیرند ولی نور قرآن خاموش نشدنی است.

وی با اشاره به اینکه قرآن مجید عامل وحدت و همدلی است، افزود : قرآن کریم زمینه ساز پیروزی نهایی امت اسلامی زیر پرچم حضرت ولیعصر (عج) است.


مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه ادامه داد: قرآن کریم همه مردم را به پیوستن و ایستادگی در برابر دشمن مشترک دعوت می کند ، و طبیعی است دشمن به کتاب مقدس و الهی قرآن اهانت می کند.

حجت الاسلام ابوالقاسمی دولابی تاکید کرد: کتاب قرآن کریم کتاب مقدسی است که روز به روز بر اقتدار امت اسلامی می افزاید و این محافل قرآنی کمک به آشنایی هرچه بیشتر قرآن و گسترش بیشتر نور قرآن در جامعه می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از