حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
اهداف دولت سیزدهم با چالش روبه‌رو شد
استاندار خوزستان در گفتگو با «رهیاب» مطرح کرد:

اهداف دولت سیزدهم با چالش روبه‌رو شد

استاندار خوزستان گفت: مدیران استان برای دستیابی به اهداف خود به زمان بیشتری نیاز دارند، اما متأسفانه با شهادت رئیس‌جمهور، تحقق برخی از این اهداف با چالش‌هایی مواجه شده است.

علی‌اکبر حسینی محراب در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ضمن قدردانی از موکب‌داران اربعین حسینی در استان، اظهار کرد: بیش‌از ۲ هزار و ۲۰۴ پروژه در روستاها و شهرهای خوزستان به مرحله اجرا درآمده است.

 وی با تأکید بر اهمیت عدالت در توسعه، افزود: مدیران استان خوزستان نباید تنها به پروژه‌های استانی توجه داشته باشند و لازم است به سایر امور شهرها نیز رسیدگی کنند که هر اقدام انجام‌شده در استان باید به نفع تمام جمعیت خوزستان باشد.

 استاندار خوزستان همچنین ابراز امیدواری کرد و گفت: با همکاری مدیران و نمایندگان شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی، مشکلات باقی‌مانده استان به‌زودی در دستور کار قرار گیرد و راه‌حل‌های مناسبی برای آن‌ها پیدا شود.

 وی در مورد عملکرد مدیران در استانداری بیان کرد: این عملکرد نسبی است و مدیران با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند، توانسته‌اند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. همچنین در جشنواره شهید رجایی از مدیرانی که ارزیابی آن‌ها توسط سازمان برنامه‌وبودجه کشور انجام شده بود، تقدیر به عمل آمد.

 حسینی محراب در پایان عنوان کرد: مدیران استان برای دستیابی به اهداف خود به زمان بیشتری نیاز دارند، اما متأسفانه با شهادت رئیس‌جمهور، تحقق برخی از این اهداف با چالش‌هایی مواجه شده است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از