حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان مطرح کرد:

اختصاص شکر و برنج برای نذورات ماه محرم

اختصاص شکر و برنج برای نذورات ماه محرم

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: اختصاص بیش از یک هزار و ۳۶۷ تن برنج و شکر برای نذورات ماه محرم و صفر برای نذورات استان اختصاص‌یافته است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان؛ امید جهان نژادیان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش به اختصاص بیش از یک هزار و ۳۶۷ تن برنج و شکر برای نذورات ماه محرم و صفر برای نذورات استان اشاره و اظهار کرد: این میزان برنج و شکر برای مصرف نذورات ماه محرم و صفر به عاملان مجاز توزیع، هیات‌های مذهبی، تکایا و فروشگاه‌های زنجیره‌ای اختصاص‌یافته است.

 وی با بیان اینکه بیش از ۴۱۷ تن شکر سفید با قیمت درب انبار برای هر کیلوگرم ۳۵۰ هزار ریال به‌علاوه ۱۰ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده جهت نذورات ماه محرم و صفر در استان خوزستان توزیع می‌شود، افزود: میزان سهمیه اختصاص‌یافته برنج ۹۵۰ تن است و هر کیلوگرم برنج هندی دانه بلند با قیمت ۳۳۰ هزار ریال توزیع می‌شود.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: سهمیه دو محصول برنج و شکر بر اساس برش شهرستانی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان اختصاص‌یافته و آماده تحویل به عاملان مجاز توزیع، هیات‌های مذهبی، تکایا و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از