حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
شهردار آبادان خبر داد :

افزایش تعداد اتوبوس در ناوگان شهری آبادان

افزایش تعداد اتوبوس در ناوگان شهری آبادان

یاسین کاوه پور گفت : از ابتدای امسال 16 دستگاه اتوبوس با همکاری منطقه ازاد اروند جهت ناوگان اتوبوسرانی آبادان خریداری شد.

به گزارش رهیاب ،شهردار آبادان در گفتگو با خبرنگاران از ارتقای وضعیت ناوگان اتوبوسرانی شهرداری آبادان خبر داد و گفت :16 دستگاه اتوبوس به صورت مشارکتی بین دولت و سازمان منطقه آزاد اروند خریداری شد که ابتدای سال جاری پنج دستگاه وارد آبادان شد و امروز نیز چهار دستگاه دیگر تحویل گرفته شد و امیدواریم طبق وعده‌های داده شده، ديگر اتوبوس ها نیز طی ماه های آینده به ناوگان حمل و نقل آبادان اضافه شود.

وی افزود: این اقدام با پیگیری های نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر و مراجعه و پیگیری از تهران صورت پذیرفت. ضمن اینکه فرماندار ویژه شهرستان و امام جمعه آبادان به صورت مستمر این موضوع را پیگیری نمودند.

کاوه پور افزود: رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری آبادان به موضوع حمل و نقل عمومی مثبت است و با وجود مشکلات اقتصادی شاهد خرید و بکارگیری اتوبوس‌های جدید و همچنین بازسازی تعدادی از اتوبوس‌های قدیمی در شهر هستیم که امیدواریم این اقدام منجر به افزایش رضایت‌مندی شهروندان شود.

شهردار آبادان ادامه داد: با نگاه خوبی که دولت و شخص رئیس جمهور به مردم خوزستان و شهر آبادان دارند انصافاً خدمات خوبی ارايه شده و امیدواریم با مصوباتی که در سفرهای خود به استان داشتند بتوانیم شاهد خدمات بیشتری در این منطقه باشیم.

وی اظهار کرد: امیدوار هستیم با پیگیری‌ها و برنامه‌هایی که در حال انجام است ضمن توسعه ناوگان شهری شاهد خدمات رسانی بهتر به شهروندان باشیم.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از