حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

تغییر الگوی جنگی از میدان‌جنگ‌فیزیکی به میدان‌جنگ‌‌ذهنی

تغییر الگوی جنگی از میدان‌جنگ‌فیزیکی به میدان‌جنگ‌‌ذهنی

مسئول فضای مجازی خوزستان گفت: توجه به اینکه مقام معظم رهبری در سالهای اخیر دستور جهاد تبیین داده‌اند، لذا در این جبهه پر هیاهو ما باید بتوانیم داشته‌ها و نظام ارزشی خودمان را با تبیین و روشنگری و هنرمندی نشان دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی رهیاب؛ یونس سلیمانی مسئول فضای مجازی بسیج استان خوزستان در مراسم اختتامیه پنجمین روداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: امروز میدان جنگ جغرافیای فیزیکی به میدان جنگ جغرافیای ذهنی تبدیل شده است. به عبارتی جنگ امروز جنگ در عرصه شناختی است، که علاوه بر ارائه راهکار، راهبرد نیز ارائه می‌دهد و بر اساس همین راهبرد‌ها، تولید رفتار می‌کند.

سلیمانی افزود: شاید در گذشته رسانه دست عده محدودی بود، اما در حال حاضر هر فرد که در جامعه زندگی می‌کند، خود تبدیل به یک رسانه شده و افراد رسانه‌ها زیاد شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در سالهای اخیر دستور جهاد تبیین داده‌اند، لذا در این جبهه پر هیاهو ما باید بتوانیم داشته‌ها و نظام ارزشی خودمان را با تبیین و روشنگری و هنرمندی نشان دهیم.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خوزستان اظهار کرد: اکنون بسیج ظرفیتی را آماده کرده است که بتوانیم از فعالان فضای مجازی جوان در موضوعات فرهنگی، ارزشی و سیاسی و امنیتی استفاده کنیم، در این مهم گام‌های خوبی برداشته شده  و شبکه سازی و تولید محتوای مناسب و شبکه‌‌بندی‌ها انجام شده و در این راستا گام‌هایی برداشته شده در این عرصه فکرهای جوان و روحیه‌های بانشاط وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. 

سلیمانی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی ظرفیت جوانان خوزستان و استفاده از ظرفیت های جوانان متخصص بومی در حوزه تولید قدرت نرم استان خوزستان عنوان کرد.

وی در پایان گفت: امسال ۳۲ تیم منتخب شهرستانی در رویداد در سه بخش انیمیشن‌سازی و پویانمایی، تولید نرم‌افزار‌های موبایلی و اپلیکیشن‌ها و گیم‌ و بازی شرکت‌کردند و در محورهای موضوعی انتخابات، دستاوردهای انقلاب و مطالبه‌گری در راستای توسعه خوزستان تولید محتوای دیجیتال انجام شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از