حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون سیاسی استانداری خوزستان مطرح کرد:

هویت‌بخشی به اقوام از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

هویت‌بخشی به اقوام از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی استانداری خوزستان از نقش بی‌بدیل مردم به عنوان یکی از مهمترین محورهای پیروزی، تثبیت و حرکت پیش‌رونده انقلاب اسلامی یاد کرد.

عبدالله افرازه شهاوند در گفتگو با خبرنگار «رهیاب» ضمن تبریک ایام دهه‌ فجر و چهل ‌و ‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای ظهور مبتنی بر نقش بی‌بدیل مردم بوده و بر اساس کلام امامین انقلاب و بررسی تحلیل‌گران حوزه‌های سیاسی و اجتماعی، نقش مردم در کنار مجاهدت‌های امام خمینی‌(ره) به عنوان یکی از مهمترین محورهای پیروزی، تثبیت و حرکت پیش‌رونده انقلاب اسلامی یاد کرد.

 وی افزود: علیرغم تمام محدودیت‌ها و فشار‌هایی که دشمنان در زمینه‌های مختلف مانند فشار‌های سیاسی و امنیتی، تحریم‌های اقتصادی، مخاطرات و مشکلاتی که علیه این نظام و مردم وارد کرده‌اند، انقلاب اسلامی با تکیه بر مبانی مردمی و اعتقادی حرکت رو به جلو داشته است و امروزه در حوزه‌های ورزشی، سیاسی، علمی، اقتصادی، تحصیلات تکمیلی و قدرت نظامی برخلاف سیاه‌نمایی که فضای رسانه‌ای دشمن ارایه می‌دهد در سطح منطقه و بین‌الملل در تراز نخست قرار دارد.

معاون سیاسی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه خوزستان دارای قومیت‌های مختلف است گفت: اقوام شریف و غیور این استان بر اساس اعتقادات دینی و مذهبی که دارند، در عرصه‌های مختلف پشتیبان این ملت بوده و هم در مقابله با ظلم شاه و هم در زمان جنگ تحمیلی شانه ‌به ‌شانه هم، در دفاع از کیان اعتقادی و سیاسی این نظام تلاش کردند و در این مسیر شهدای زیادی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند.

وی افزود : بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی در واقع همان هویت بخشی به ملیت ایرانی علی الخصوص اقوام مختلف خوزستان است. علاوه بر آن خوزستان قبل از انقلاب با خوزستان پس از آن دچار تحولات گسترده در سطح تراز علمی،ارتقای دانشگاه‌های استان همچنین صنایع بزرگ قابل مقایسه نیست.

شهاوند در پایان گفت: در دهه فجرامسال بیش از ۱۵۰۰ پروژه کوچک و بزرگ، افتتاح و یا کلنگ‌زنی شده و کارهای بزرگی در حوزه روستایی انجام شده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از