حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در گفتگو با «رهیاب» مطرح شد؛

برقراری امنیت زائران حسینی در اندیمشک

برقراری امنیت زائران حسینی در اندیمشک

فرمانده نیروی انتظامی اندیمشک گفت: کنترل محسوس و نامحسوس جمعیت و برقراری گشت‌های ایست و بازرسی در مکان‌های مختلف شهرستان در ایام اربعین در دستور کار است.

 علیرضا میررضایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون امنیت زائران حسینی اظهار کرد: از تمام توان خود در نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و خدمت به زائران امام حسین (ع) از ورودی استان در اندیمشک تا محور مرز شوش برقرار خواهیم کرد.

 وی با اشاره به برگزاری جلسات لازم و هماهنگی با سپاه شهرستان برای هم‌افزایی، تأمین امنیت و گشت‌های مشترک در مسیرهای درون و بیرون شهری، افزود: کنترل محسوس و نامحسوس جمعیت و برقراری گشت‌های ایست و بازرسی در مکان‌های مختلف شهرستان در ایام اربعین در دستور کار است.

 فرمانده نیروی انتظامی اندیمشک گفت: گشت‌های هدفمند و راهبرد پیشگیری و کنترل کامل محورها توسط نیروهای انتظامی از امروز آغاز شده و تا پایان ترددهای زوار اربعین به طور مستمر و شبانه‌روز ادامه خواهد داشت.

 میررضایی رصد فضای مجازی را از دیگر دستور کارهای نیروی انتظامی در ایام اربعین دانست و عنوان کرد: رسیدگی خارج‌ازنوبت به مشکلات و موارد زائران، پوشش کامل مراسم‌ها و مواکب در سطح شهرستان از دیگر اقدامات فراجا خواهد بود.

 وی اسکان ضروری زائران را از دیگر خدمات فراجا در اندیمشک عنوان کرد و افزود: طی هماهنگی‌های صورت‌گرفته، تمهیدات لازم برای مشکلات مربوط به گذرنامه‌ها از جمله مفقودی آن نیز در سطح اندیمشک اندیشیده شده و زائران اباعبدالله حسین (ع) نگرانی از این بابت نداشته باشند.

 فرمانده نیروی انتظامی اندیمشک گفت: ایستگاه ویژه پلیس در محل شهدای گمنام به‌صورت ۲۴ ساعته استقرار خواهد داشت و همچنین دوربین‌های مداربسته از ورودی تا خروجی و حتی مسیرهای فرعی برای امنیت کامل این ایام به‌صورت ویژه رصد می‌شوند.

 وی در پایان با اشاره به استفاده از ظرفیت همیاران پلیس در ایام اربعین، افزود: طرح ترافیکی در تمام مسیرها برای سهولت تردد زوار حسینی انجام خواهد گرفت و زائران نگران ترافیک و شلوغی مسیرها با هر حجمی از تردد نباشند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از