حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
آماده‌باش کامل شرکت توزیع برق خوزستان؛

برق پایدار حوزه‌های کنکور تأمین شد

برق پایدار حوزه‌های کنکور تأمین شد

شرکت توزیع برق خوزستان برای تامین برق حوزه‌های کنکور در آماده‌باش کامل قرار دارد.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛ کامران حدادی اظهار کرد: باتوجه‌به گرمای هوا و استفاده از وسایل سرمایشی، تقاضا برای برق در استان خوزستان بسیار افزایش یافته به‌طوری‌که مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: هم‌زمان با نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ گرمای هوا در استان خوزستان به بالای ۴۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: همکاران ما و گروه‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در آماده‌باش کامل هستند تا برق مطمئن و پایدار برای حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری در سراسر استان تأمین شود تا داوطلبان عزیز کنکور در آرامش کامل آزمون خود را برگزار نمایند.

حدادی ادامه داد: ضروری است تا مردم و مشترکان برق در استان خوزستان با رعایت مصرف برق به تأمین برق پایدار به‌خصوص در روزهای کنکور کمک نمایند.

وی افزود: پویش «با انرژی» با هدف تشویق مردم به کاهش مصرف برق در فصل گرم سال راه‌اندازی شده است و تاکنون پنج نفر از مشترکین خوزستانی که در این پویش ثبت‌نام و ۱۵ درصد کاهش مصرف داشته‌اند به قید قرعه برنده جایزه ۱۰۰ میلیون‌تومانی شده‌اند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان بیان کرد: از مردم استان درخواست می‌شود که با رعایت نکات ساده مصرف برق، به پایداری شبکه برق در این ایام گرم سال کمک کنند و همچنین در پویش «با انرژی» شرکت کرده و از شانس خود برای برنده‌شدن جوایز ارزنده مانند خودروی اتوماتیک و جوایز میلیونی استفاده کنند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از