حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

گردشگری دریایی به گردشگران نوروزی خدمات ارائه‌ کردند

گردشگری دریایی به گردشگران نوروزی خدمات ارائه‌ کردند

دبیر کمیته گردشگری دریایی خوزستان گفت: با حضور مستمر و نظارت اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان، در محل‌های ارائه خدمات گشت دریایی هم‌وطنان تعطیلات خوبی را بدون هیچ حادثه در خوزستان تجربه کردند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»؛ سارا عبادی روز سه‌شنبه در گفتگو رسانه‌ای اظهارکرد: شهرهای ساحلی خرمشهر، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی «ره» با هشت مکان مجاز جهت گشت دریایی در حال حاضر توسط اداره‌کل بنادر و دریانوردی، شهرداران، فرمانداران و نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کار خدمت‌رسانی به مسافران را انجام می‌دهند.

 وی افزود: در این ایام پنج شناور ناجی در خرمشهر دو مورد نیز در بندر ماهشهر و بندر امام خمینی «ره» در نقاط پر خطر استان خوزستان استقرار یافتند تا کار امدادرسانی را در صورت نیاز انجام دهند.

 دبیر کمیته گردشگری دریایی خوزستان گفت: در طرح نوروزی گردشگری دریایی امسال یک هزار و ۲۰۰ جلیقه در ۶ مکان مجاز گردشگری خرمشهر و ۵۰۰ جلیقه نیز در بنادر امام خمینی «ره» و ماهشهر توزیع شده تا ایمنی لازم برای ترددهای نوروزی فراهم شود.

 عبادی در ادامه بیان کرد: با حضور مستمر و نظارت اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان، فرمانداران و شهرداران شهرهای ساحلی بندر خرمشهر، بندر امام خمینی «ره» و بندر ماهشهر در محل‌های ارائه خدمات گشت دریایی هم‌وطنان تعطیلات خوبی را بدون هیچ حادثه در خوزستان تجربه کردند.

 وی افزود: مسافران و گردشگران در سفرهای نوروزی خود به خوزستان می‌توانند در صورت بروز هرگونه سانحه دریایی، با شماره چهاررقمی ۱۵۵۰ شماره تماس بگیرند.

 انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از