حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
‌معاون عمرانی استاندار خوزستان مطرح کرد:

تحول عمرانی در شهرستان کارون

تحول عمرانی در شهرستان کارون

‌معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت:  شهرستان کارون از پتانسیل و ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و در سال گذشته بیش از ۶۰ پروژه عمرانی در سطح این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»؛  محمد خانچی در جلسه شورای اداری شهرستان کارون که امروز دوشنبه «۲۰ فروردین‌ماه» با حضور آیت‌الله کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، امام‌جمعه کارون و تعدادی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان کارون برگزار شد، اظهار کرد: الحمدلله شهرستان کارون در دولت سیزدهم با نگاه ویژه مسئولین و مدیران، در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته است.

وی افزود: در سال گذشته شاهد بهره‌برداری بیش‌از ۶۰ پروژه در سطح این شهرستان بودیم که امیدواریم در سال جدید شاهد رشد بیش‌ازپیش از این پروژه‌ها باشیم.

‌معاون عمرانی استاندار خوزستان مسائل آب و فاضلاب در این شهرستان را از اولویت‌های عمرانی این شهرستان دانست و گفت: طرح جامع فاضلاب در شهرستان کارون با پیشرفت بیش‌از ۵۰ درصد از اولویت‌های عمرانی این شهرستان است و در تلاش هستیم در سال جاری عمده اقدامات این پروژه را تکمیل کنیم.

خانچی با اشاره به حضور شرکت‌ها و صنایع در شهرستان کارون بیان کرد: حضور صنایع و شرکت‌های مختلف در این شهرستان یکی از نقاط و مزیت‌های این شهرستان است که باید از ظرفیت و پتانسیل‌های آن‌ها در جهت پیشرفت و آبادانی این شهرستان استفاده کرد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از