حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد؛

بهره‌برداری بیش‌ از یکهزار مسکن مهر در۴شهر خوزستان

بهره‌برداری بیش‌ از یکهزار مسکن مهر در۴شهر خوزستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از بهره برداری یکهزار و ۵۵۷ واحد مسکن مهر در ۴ شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛ مجتبی ظفری پور در حاشیه آیین بهره برداری از ۸۴ واحد مسکن مهر شوش گفت: همزمان با سراسر کشور، طرح‌های مسکن مهر در سال ۱۳۸۶ در خوزستان نیز آغاز شد که بخشی از این واحد‌ها با گذشت سال‌ها همچنان تحویل متقاضیان نشده است.

 
وی افزود: ساخت ۵۵ هزار واحد مسکن مهر در خوزستان هدفگذاری شد که از این تعداد حدود ۴۵ هزار واحد مسکن تحویل و ۹ هزار و ۸۰۰ واحد به دلایل مختلف روند ساخت آنها تکمیل نشده است.
 
ظفری پور تکمیل واحد‌های مسکن مهر را از جمله اولویت‌های مهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان کرد و اداامه داد: یکهزار و ۵۷۷ واحد مسکن مهر در شهر‌های شوش، آبادان، ماهشهر و امیدیه همزمان با دهه فجر افتتاح و پیگیری برای تکمیل تمام مسکن‌های باقی مانده در حال انجام است.
 
افتتاح ۸۴ واحد مسکن مهر در شوش
 
محسن حویزه، فرماندار شوش گفت: همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، ۸۴ واحد مسکونی مسکن مهر و ۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد به بهره برداری رسید.
 
وی با تاکید بر اینکه تمام مسکن‌های مهر باقی مانده شوش تعیین تکلیف شده اند، افزود: وضعیت تعاونی‌هایی که موفق به تکمیل واحد‌های مسکن مهر نشده‌اند به طور جداگانه بررسی و برای هر یک تصمیم گیری شده است.
 
حویزه ادامه داد: در اوایل سال آینده نیز بیش از ۳۹۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان تکمیل و به بهره برداری می‌رسد که با این مهم پرونده مسکن مهر در شوش برای همیشه بسته می‌شود.
 
فرماندار شوش با اشاره به اهتمام مدیریت این شهرستان برای کمک به خانه دار شدن خانوار‌های کم برخوردار، اضافه کرد: ۵ مسکن مددجویی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال برای خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد از جمله طرح‌هایی است که امروز به بهره برداری رسید.
 
ساخت بیش از ۳ هزار واحد مسکن مهر در شوش آغاز شده بود که تعدادی از این واحد‌ها آن با وجود گذشت سال‌ها نیمه تمام باقی مانده‌اند. نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که برای خانه دار شدن مردم از همه ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده خواهد شد.
 
جمع کل متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۰ هزار و ۳۵ نفر بوده که درخواست ۲ هزار و ۱۰۰ نفر تأیید نهایی شدند.
 
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از