حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
در گفتگو با «رهیاب»؛ مطرح شد؛

تاکید بر مشارکت حداکثری ورزشکاران خوزستانی در انتخابات

تاکید بر مشارکت حداکثری ورزشکاران خوزستانی در انتخابات

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: جامعه ورزش و جوانان به سبب گستره وسیع مخاطبان در رشته‌های ورزشی و حضور جوانان در تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، می‌تواند در بحث تحقق مشارکت حداکثری در انتخایات نقش‌آفرینی موثری داشته باشد.

حمیدبنی‌تمیم در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ پیرامون اهمیت شرکت آحاد مردم در انتخابات اظهار کرد: بدیهی است که ما نمی‌توانیم نسبت به آینده‌ خودمان بی‌تفاوت باشیم کسانی که قرار است به مجلس راه‌ یابند و برای آینده‌ ما تصمیم بگیرند، لذا ما نمی‌توانیم نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم و باید برای آینده‌ خودمان تصمیم بگیریم.

مدیرکل ورزش و‌ جوانان استان افزود: پرداختن به مسئله انتخابات بدون ایجاد جهت‌گیری سیاسی و در راستای ایجاد شور و نشاط برای برگزاری انتخابات پیش روی یک اولویت است.

بنی‌تمیم گفت: جامعه ورزش و جوانان به سبب گستره وسیع مخاطبان در رشته‌های ورزشی و حضور جوانان در تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، می‌تواند در بحث تحقق مشارکت حداکثری در انتخایات نقش‌آفرینی موثری داشته باشد. 

وی در پایان ضمن دعوت جامعه ورزشی  استان به حضور پای صندوق‌های رای بیان کرد: از جامعه ورزش دوست استان دعوت می‌کنم با حضور پرشور و نگاه خاص‌تری به انتخابات پای صندوق‌های رای بیایند، تا کاندید اصلح را انتخاب کنند و در بخش ورزش نیز از کاندیدها مطالبه‌گری کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از