حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
استاندار خوزستان مطرح کرد:

اجرای تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی

اجرای تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی

استاندار خوزستان با بیان اینکه تمامی کارهای مرتبط با اربعین باید با جدیت دنبال شود، گفت: ایام اربعین فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی به مردم و زوار حسینی بوده و باید نسبت به حل مشکلات موجود در مرزهای استان اهتمام بیشتری داشت.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی محراب امروز سه‌شنبه در نشست ستاد اربعین خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید اتاق‌های سرد به تعداد کافی و در فاصله‌های کوتاه در پایانه‌های مرزی ایجاد شود تا زائران به‌دلیل گرمای هوا دچار مشکل نشوند.

 وی افزود: استفاده از امکانات سپاه، ارتش و سایر نهادها با مدیریت بهداشت و درمان، به‌منظور جلوگیری از گرمازدگی زائران موردتوجه دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

 استاندار خوزستان گفت: از جمله مواردی که باید به‌طورجدی دنبال شود و اولویت اصلی محسوب می‌شود تأمین آب و یخ مواکب در پایانه‌های مرزی است.

 وی بیان کرد: برخی دستگاه‌ها از تجهیزات مناسب مانند کانکس برخوردار هستند که در صورت اختصاص این امکانات به مواکب، فرایند خدمات‌رسانی به زائران با کیفیت بهتری انجام خواهد شد.

 حسینی محراب با بیان اینکه تمامی کارهای مرتبط با اربعین باید با جدیت دنبال شود گفت: ایام اربعین فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی به مردم و زوار حسینی بوده و باید نسبت به حل مشکلات موجود در مرزهای استان اهتمام بیشتری داشت.

استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت رفع فوری نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در مسیر زائران اربعین گفت: تمهیدات لازم برای پایداری برق مواکب، تأمین آب شرب، نصب سایبان و مه‌پاش باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از