حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رهیاب گزارش می دهد؛

حاشیه‌های پررنگ انتخابات در لالی

حاشیه‌های پررنگ انتخابات در لالی

تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لالی با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را دوچندان کرده است.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ۵ روز تا یازدهم اسفند و برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی است. در این روزها، برگزارکنندگان انتخابات، دنبال فراهم‌آوردن برگزاری انتخابات و فعالان سیاسی هم به دنبال تبیین مواضع و گاه کنایه به جناح رقیب در فضای مجازی هستند.

با آغاز تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لالی ستاد محمد حاجی‌پور با شعار انتخاباتی «با مردم برای مردم» با چاشنی کارناوال شادی و ستاد رضا جباری با شعار انتخاباتی «اشتغال، معیشت، سلامت» و با چاشنی هلهله و پایکوبی افتتاح شد.

 گرچه در روزهای قبل از آغاز تبلیغات رسمی صحبت در رابطه مباحث انتخابات غیررسمی مطرح بوده؛ ولی از آغاز فعالیت‌های رسمی تبلیغات داوطلبان، بحث و گفتگو در زمینه انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شدت گرفته بود و تنور انتخابات نیز در محافل خصوصی و عمومی داغ‌تر شده است.

 تبلیغات میدانی ستاد انتخاباتی بهرام فروتن نیز با نصب بنر و پوستر در سطح شهر و با شعار «رأی از شما صیانت از ما» و عبارت «حلقه ارتباط عصر جدید بختیاری باهویت تاریخی‌اش» در دومین روز از تبلیغات آغاز شد.

 وجه تمایز و تفاوتی در بین اغلب شعارهای تبلیغاتی کاندیدهایی که تاکنون در لالی تبلیغات نموده‌اند وجود ندارد و بیشتر شعارها شبیه به هم و حول محور «مردم» بوده است برخی دیگر نیز کلیشه‌ای و تکراری بوده که حس خوب و افق تازه‌ای را برای مخاطب به وجود نمی‌آورد.

علی عسکر ظاهری نیز در محوطه اداره ارشاد اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت که البته با حاشیه‌هایی همراه بود؛ همزمانی زمان اعلام شده سخنرانی این نامزد انتخاباتی با اجرای برنامه یک انجمن دیگر موجب شد صحبت‌های گلایه‌آمیزی از محرومیت شهرستان لالی توسط برخی از مردم هنگام اتمام سخنرانی علی عسکر ظاهری رخ دهد که البته تعامل و برخورد ستاد انتخاباتی وی بسیار پسندیده و شایسته بود.

 انتخابات مجلس قرار است روز جمعه ۱۱ اسفند به طور هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شود، حوزه انتخابیه «مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا» یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

 اسامی نامزدهای انتخاباتی به شرح زیر است:
 الیاس احمدی
 امید احمدی بابادی
 عیسی اوژن
 داریوش باورصادیان خواه
 رضا بختیاری کیان
 رضا جباری

 محمد حاجی‌پور

 سیدحمید حسینی
 محسن خدری خو
 رسول رحیمی آلوقره
 سحر رمضانی
 کریم زائر سلیمانی
 خسرو زمان‌پور
 روح اله زمان‌پور
 عباس شمس
 فرهاد شهبازی بندانی
 انیسه صادقی
 بهادر صفی خانی قلی‌زاده
 علی عسگر ظاهری عبده وند
 محسن علیجانی
 ناهید عیدی وندی
 بهرام فروتن
 فرشاد قاسمی
 یگانه قشقایی
 میلاد کاظمی راد
 مرضیه محبی نورالدین وند
 سهراب مظفری بابادی
 هادی منصوری بی دکانی
 بهرام نیک‌بخش
 علیرضا ورناصری قندعلی
 مرتضی یوسفی حاجی‌وند

 

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از