حالت تاریک
دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403
توصیه‌های استاندار خوزستان:

دانش‌آموزان برای امتحانات نهایی آماده شوند

دانش‌آموزان برای امتحانات نهایی آماده شوند

استاندار خوزستان گفت: متولیان آموزش و پرورش در کنار خانواده‌ها با در نظر گرفتن تمهیدات لازم دانش‌آموزان رابرای امتحانات نهایی آماده کنند.

  علی‌اکبر حسینی محراب در حاشیه نشست شورای آموزش‌وپرورش خوزستان که در سرسرای استانداری برگزار شد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون هفته بزرگداشت مقام معلم «هشتم تا چهاردهم اردیبهشت» اظهار کرد: در آستانه بزرگداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری از چهارهزار معلم در شهرستان‌های خوزستان توسط ارزیابان حرفه‌ای چهارده نفر برای تجلیل انتخاب شدند که اسامی ۹ نفر از آن‌ها به‌عنوان معلم و پنج مدیر برتر استان خوزستان منتخب هستند که به وزارتخانه اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه دوازدهم اردیبهشت‌ماه به مناسبت روز معلم جمعی از معلمان با مقام معظم رهبری دیدار دارند، افزود: برای این دیدار ۵۰ نفر معلم از استان خوزستان انتخاب شده است که تعدادی از آن‌ها خانواده شهدا هستند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه: اولیا دانش‌آموزان برای ارتقای کیفیت علمی و آموزشی دانش‌آموزان ضرورت دارد تلاش مضاعفی داشته باشند؛ گفت: باتوجه‌به وضعیت آموزشی استان خوزستان، ضرورت دارد معلمان، مدیران و اولیای دانش‌آموزان با همکاری یکدیگر و با یک برنامه علمی در این روزهای باقی‌مانده برای امتحانات نهایی یک اقدام بزرگ و لذت بخشی را در کنار هم به وجود آورند تا دانش‌آموزان با رتبه‌هایی که به دست می‌آورند، کنکور را با موفقیت پشت سر بگذارند؛ زیرا معدل پایانی تأثیر بسزای در کنکور دارد.

حسینی محراب عنوان کرد: معلمان با استفاده از فناوری‌های ارتباطی جدید از جمله برنامه شاد عقب‌ماندگی‌هایی که در طول سال برای تحصیل دانش‌آموزان به وجود آمد را برطرف کنند.

وی در ادامه گفت: استان خوزستان نسبت به سایر استان‌ها در رده‌پایینی از نظر علمی است دانش‌آموزان می‌توانند فرصت امتحانات را غنیمت بشمارند و با تلاش فراوان درس خود را بخوانند و در امتحانات پایانی موفق شوند تا بتوانند در رقابت شدید کنکور سراسری رتبه‌های برتر را از آن خود کنند.

علی‌اکبر حسینی محراب در پایان گفت: در سال گذشته ما مبلغ ۲۴۵ میلیارد تومان هزینه صرف «تجهیز، تأمین» و مبلغ ۲۹۳ میلیارد تومان هزینه «احداث، تکمیل» مدارس استان خوزستان شد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از