حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
دانشگاه جامه علمی‌کاربردی دانشجو می‌پذیرد
دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته»؛

دانشگاه جامه علمی‌کاربردی دانشجو می‌پذیرد

سرپرست دانشگاه جامه علمی‌کاربردی خوزستان گفت: پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» ورودی مهرماه سال ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ۲۶ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامه علمی‌کاربردی خوزستان؛ کیانوش بهرهی اظهار کرد: پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی، ورودی مهرماه سال ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ۲۶ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پذیرش در دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی‌کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی است. علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده رشته‌ها و کسب اطلاعات بیشتر به سایت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

سرپرست دانشگاه جامه علمی‌کاربردی خوزستان گفت: پذیرش مهرماه مقطع کارشناسی ناپیوسته در ۶۹ کد رشته محل در چهار گروه آموزشی صنعت، فرهنگ و هنر، خدمات اجتماعی و کشاورزی و در ۱۴ مرکز آموزش علمی‌کاربردی در سطح استان انجام می‌شود. تعدادی از این رشته‌ها، دارای تضمین اشتغال است.

بهرهی با اشاره به ظرفیت پذیرش در این دوره عنوان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجوی کارشناسی ناپیوسته، حدود ۴ هزار و ۴۸۵ دانشجو است.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از