حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
دانش‌آموزان نیازمند دزفول چشم‌انتظار حمایت خیرین
مدیر آموزش و پرورش دزفول مطرح کرد:

دانش‌آموزان نیازمند دزفول چشم‌انتظار حمایت خیرین

مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: ۴ هزار دانش‌آموز دزفول در آستانه سال تحصیلی جدید در انتظار حمایت و کمک خیرین و نیکوکاران هستند

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ امیر ظاهرطحان امروز شنبه در جمع خبرنگاران پیرامون بازگشایی مدارس اظهار کرد: بهترین هدیه برای دانش‌آموزان به‌ویژه در مقطع ابتدایی تهیه ملزومات تحصیلی است.

 وی افزود: بخشی از هزینه‌ها برای تأمین ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان توسط کمیته امداد، بهزیستی و نهادهای حمایتی تأمین می‌شود و انتظار می‌رود نیکوکاران نیز در این راستا پیش‌قدم شوند تا لوازم موردنیاز دانش‌آموزان به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار تأمین شود.

 مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: امید است خیرین برای تأمین کیف، کفش، کتاب، پوشاک و نوشت‌افزار دانش‌آموزان نیازمند را در شرایط اقتصادی دشوار کمک کنند.

 ظاهرطحان بیان کرد: دانش‌آموزان دزفول در امتحانات کتبی و نهایی رشد یک نمره‌ای نسبت به سال گذشته داشته‌اند که این امر با همراهی والدین، تلاش دانش‌آموزان و همت دبیران در متوسطه دوم محقق شده است.

در ادامه کاظم شارونی اظهار کرد: نظارت ویژه اتحادیه کیف و کفش و نوشت‌افزار بر بازار افزایش‌یافته و به‌صورت دو نوبته و مشترک با تعزیرات و صمت در حال انجام است.

وی افزود: خط قرمز اتاق اصناف دزفول باتوجه‌به مشکلات اقتصادی مردم هستند و از هیچ‌گونه گران‌فروشی و کم‌فروشی کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دزفول با بیان اینکه تمام بازار در حال رصد است، گفت: پیگیری زیادی برای راه‌اندازی نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس انجام شده ولی نبود فضای مناسب و آب و هوا مشکلاتی ایجاد کرده است.

شارونی ضمن قدردانی از همکاری ادارات مختلف ادامه داد: تلاش می‌شود نمایشگاه بهاره تا ۱۰ مهرماه برگزار شود.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود نماینده مجلس، شورای شهر و فرمانداری همکاری لازم را برای اختصاص مکان برای نمایشگاه داشته باشند ضمن اینکه سرمایه‌گذاران خوبی برای ساخت فضای نمایشگاهی وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت در دزفول استفاده کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از