حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

دولت سیزدهم سرمنشأ تحولات داخلی و خارجی بود

دولت سیزدهم سرمنشأ تحولات داخلی و خارجی بود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدامات شهید رئیسی در دولت سیزدهم بی‌نظیر بود و اثرات مثبت زیادی را در کشور برجای گذاشت.

 به گزارش خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ آیت‌الله محسن حیدری در شورای اداری در محل سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان اظهار کرد: از مجموعه مدیریتی استان و دستگاه‌های اجرایی برای زحماتی که در طول سه سال دولت سیزدهم برای خدمت به مردم و پیشرفت دولت تلاش داشتند قدردانی می‌کنم.

 وی افزود: دولت سیزدهم از جهات زیادی شاخص‌ترین و موفق‌ترین دولتی است که تا به حال بعد از انقلاب مملکت و خدمات بسیار زیادی تقدیم داشته در جهات مختلف داخلی و خارجی سیاسی نظامی اجتماعی اقتصادی تحولات بسیار زیادی ایجاد کرده است

 اقدامات شهید رئیسی در دولت سیزدهم بی‌نظیر بود و اثرات مثبت زیادی را در کشور برجای گذاشت.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همچنین پیشرفت جبهه مقاومت در سه سال اخیر به‌خوبی نمایان بود و شهید سلیمانی نیز اقدامات و اثرات زیادی برای عقب‌نشینی دشمن از منطقه را داشتند.

 آیت‌الله حیدری بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی کاری کرد که تمام دنیا به این باور برسند؛ سقوط رژیم صهیونیستی نزدیک است.

 وی گفت: در کنار پیروزی‌های نظامی و سیاسی ایران، تحولات فرهنگی بسیار خوبی در راستای ترویج اسلام ناب محمدی در منطقه رخ داد که با تلاش‌های دولت سیزدهم رقم زده شد.

 آیت‌الله حیدری زیربنای فکری ملت ایران را مهدویت عنوان کرد و گفت: و در حمایت از استقامت مردم فلسطین در برابر ظلم تنها چند کشور از جمله ایران وارد میدان شد که نشات گرفته از عقیده مهدویت است.

 وی در پایان بیان کرد: این تحولات فرهنگی به نوعی تحت‌تأثیر دولت سیزدهم و انفاس قدسی امام‌زمان (عج) و سکان‌دار کشتی انقلاب به دست توانا و مقتدر مقام معظم رهبری و ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی صورت‌گرفته که قطعاً شما هم در این باقیات‌صالحات و در این کارهای مهمی که چه در ایران چه در خارج ایران و مخصوصاً در خوزستان اتفاق افتاده قطعاً سهیم هستید و سهیم خواهیم بود.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از