حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی اهواز مطرح کرد:

راهکارهای پیشگیری از حوادث ترافیکی در عزاداری‌های محرم

راهکارهای پیشگیری از حوادث ترافیکی در عزاداری‌های محرم

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی اهواز گفت: رانندگان به‌منظور پیشگیری از هرگونه حادثه بافاصله مناسب از دسته‌های عزاداری حرکت کرده و از ورود وسایل نقلیه به محل دسته‌ها و هیات‌های عزاداری خودداری کنند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی پلیس راهنمایی‌ورانندگی اهواز؛ سعید حسنوند با تأکید بر رعایت مقررات راهنمایی‌ورانندگی در ایام محرم اظهار کرد: رانندگان به‌منظور پیشگیری از هرگونه حادثه بافاصله مناسب از دسته‌های عزاداری حرکت کرده و از ورود وسایل نقلیه به محل دسته‌ها و هیات‌های عزاداری و همچنین پارک یا توقف دوبل خودرو، پارک مورب یا رهاکردن خودروها در مسیر و اطراف تکیه‌ها، مساجد و هیات‌های عزاداری خودداری کنند.

 وی افزود: در ایام عزاداری محرم، اطراف مصلای امام (ره)، حسینیه ثارالله، بین‌الحرمین در بلوار ساحلی غربی، مسجد جوادالائمه، چهارراه زند، حرم علی بن مهزیار اهوازی، میدان ولایت در ابتدای حصیرآباد و بلوار چمران بسیار شلوغ خواهد بود. در این مسیرها محدودیت‌های ترافیکی برای جلوگیری از تردد خودروها نداریم، اما باید از تردد غیرضروری یا کارهایی که منجر ایجاد ترافیک می‌شود، خودداری شود.

 رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی اهواز گفت: برای روزهای تاسوعا و عاشورا جلسه‌ای برگزار خواهد شد و اگر قرار باشد دسته‌ها حرکت کنند، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از