حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
اتحاد جهان اسلام  لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد
در گفتگو با «رهیاب»:

اتحاد جهان اسلام لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز همه معادلات تغییر کرده و جهان اسلام علیه اسرائیل و حامیان جنایتکارش متحد شده و این اتحاد، لرزه بر اندام دشمنان آزادی و آزادگی انداخته است.

 آیت‌الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب» پیرامون تحولات اخیر جبهه مقاومت اقدامات ایران علیه رژیم خون‌آشام صهیونیستی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران همیشه به حمایت مردم فلسطین برخواسته است و هدف انقلاب اسلامی ریشه‌کن کردن تمام ظلم و ستمی بوده که اسرائیل در حق مردم فلسطین مرتکب شده، به‌خاطر همین است که امام خمینی روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز قدس نامیده‌اند.

 وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان پس از گذشت چهل و اندی از انقلاب همچنان امید تمامی مستضعفین جهان است و به لطف خداوند متعال و با حمایت ملت‌های مقاوم و آزاد، همچنان در برابر هرگونه تهدید و تجاوز، ایستادگی خواهد کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران خود را خونخواه آزادگان و سرافرازان جبهه مقاومت می‌داند که بر تارک آن نام سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سید مقاومت سید حسن نصرالله می‌درخشد، گفت: وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایت‌کار صهیونیستی یوم‌الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران است.

 وی با اشاره به اینکه هرچند جریان رسانه‌ای صهیونیستی تلاش دارد اقدامات حزب‌الله را کوچک نشان دهند؛ اما اثر خود را گذاشت و معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی را تغییر داد، بیان کرد: امروز همه معادلات تغییر کرده و جهان اسلام علیه اسرائیل و حامیان جنایت‌کارش متحد شده و این اتحاد، لرزه بر اندام دشمنان آزادی و آزادگی انداخته است.

 انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از