حالت تاریک
شنبه, 29 اردیبهشت 1403
نماینده ولی فقیه در امیدیه:

سپاه هیمنه نظام سلطه را درهم شکست

سپاه هیمنه نظام سلطه را درهم شکست

نماینده ولی فقیه در امیدیه گفت: پاسخ کوبنده سپاه صلابت و اقتدار ایران را به همه جهانیان ثابت کرد و طبل رسوایی را برای مجموعه‌های نظام سلطه به صدا درآورد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) برای پاسداری از نظام سیاسی جمهوری اسلامی تأسیس شد و فعالیتش محدود به مرزهای ایران نمی‌شود.

وی افزود: سپاه پاسداران از دل مردم و با روحیه انقلابی و جهادی شکل گرفته و به عنوان بزرگ‌ترین سنگر دفاع، حفاظت و صیانت از ارزش‌های اسلامی نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را پیش برده و روزبه‌روز شاهد تحولات و اقدامات بسیار مهم و اساسی در این عرصه بوده‌ایم.

خطیب جمعه امیدیه گفت: به لطف الهی، اخیراً شاهد شاهکار عملیات وعده صادق در مواجه با رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنها بوده‌ایم و این پاسخ مشت محکمی بر سینه استکبار بود و هیمنه نظام سلطه را در هم شکست و ادعاهای دروغین آنها را در دهه‌های گذشته مبنی بر قدرت دفاعی و نظامی، سیاسی و اجتماعی آنها را زیر سؤال برد و در نقطه مقابل آن صلابت و اقتدار ایران را به همه جهانیان ثابت کرد و طبل رسوایی را برای مجموعه‌های نظام سلطه به صدا درآورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده با بیان اینکه عملیات وعده صادق موجب غرور و شعف ملت ایران شد، ادامه داد: افتخار و اقتدار ملت سرافراز ایران در عملیات پهپادی سپاه پاسداران ناشی از همان روحیه جهادی و انقلابی دلیرمردان مجموعه سپاه پاسداران و نهادهای تحت امرشان است که در سایه ولایت‌مداری و تحت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (حفظه‌الله) حاصل شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از