حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت کشور؛

ثبت‌نام زیارت اربعین در سامانه سماح آغاز شد

ثبت‌نام زیارت اربعین  در سامانه سماح آغاز شد

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت کشور، ثبت‌نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از امروز یک‌شنبه هفدهم تیرماه، مصادف با اولین روز از ماه محرم در سامانه سماح به نشانی https://samah.haj.ir/ آغاز شد.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت کشور، ثبت‌نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی و شرکت در راهپیمایی ویژه اربعین حسینی از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه هفدهم تیرماه، مصادف با اولین روز از ماه محرم در سامانه سماح به نشانی https://samah.haj.ir/ آغاز شد و آن دسته از هم‌وطنان که قصد تشرف برای زیارت اربعین را دارند حتماً باید در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

 زائران گرامی قبل از شروع ثبت‌نام، تاریخ رفت‌وبرگشت، نوع وسیله نقلیه جهت عزیمت تا مرز و مرز خروجی و مرز ورودی خود را تعیین و در ثبت اطلاعات دقت کنند. ثبت‌نام در سامانه سماح با تکمیل اطلاعات، پرداخت حق بیمه و دریافت کد رهگیری کامل می‌شود و با توجه به اینکه داشتن گذرنامه معتبر برای خروج از مرز الزامی است، متقاضیانی که فاقد گذرنامه معتبر هستند از هم اکنون برای دریافت گذرنامه اقدام نمایند.

 با توجه به مصوبه ستاد مرکزی اربعین همه زائران باید زیرپوشش بیمه اربعین قرار گیرند و مبلغ ۲۰ هزار تومان هم به‌منظور جبران هزینه‌های ارائه خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر پرداخت کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از