حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

صداوسیماآمادگی برای تولید تبلیغاتی جوانی جمعیت اعلام کرد

صداوسیماآمادگی برای تولید تبلیغاتی جوانی جمعیت اعلام کرد

معاون سیمای صدا و سیمای خوزستان از آمادگی این مرکز برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی در زمینه جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛  در جلسه‌ای با حضور آقای حسین‌زاده، معاون سیمای صدا و سیمای استان خوزستان، علیرضا نجفی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و آقای  محجوب، رئیس گروه آموزش سلامت معاونت بهداشت دانشگاه، چگونگی تولید محتوا در رابطه تبلیغ جوانی جمعیت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسین‌زاده گفت: این مرکز آمادگی دارد با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت از همه ظرفیت‌های موجود برای ساخت محتوا از قبیل؛ تیزر تبلیغاتی، پویانمایی و تولید برنامه‌های گفتگو محور در این خصوص ایفای نقش کند.

علیرضا نجفی در این خصوص می‌گوید: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان دولت و وزارت بهداشت در قالب قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و کمیته رسانه درصدد هستیم با همکاری صدا و سیمای خوزستان نسبت به تولید محتوا‌های لازم برای تشویق جامعه به فرزندآوری و در پی آن جوانی جمعیت گام برداریم که انتظار می‌رود مانند همیشه، صدا و سیمای استان، یار و یاور ما باشد.

آقای محجوب با پیشنهاداتی درخصوص ساخت برنامه‌های تبلیغی و آموزشی در خصوص جوانی جمعیت پرداخت و در پایان جلسه مقرر شد سیمای استان خوزستان در خصوص ساخت تیزر و برنامه‌های گفتگو محور با حضور کارشناسان اقدام کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از