حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
درگفتگو با خبرنگار رهیاب؛

طوفان الاقصی نویدبخش نابودی رژیم اسرائیل خواهد بود

طوفان الاقصی نویدبخش نابودی رژیم اسرائیل خواهد بود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: این عملیات قطعاً روند فروپاشی این رژیم صهیونیستی را تسهیل و تسریع می‌دهد و نویدبخش نابودی قریب الوقوع این رژیم غاصب خواهد بود.

ناصرسودانی نماینده اسبق مردم اهواز درگفتگو با خبرنگار رهیاب پیرامون حماسه بزرگ طوفان الاقصی اظهارکرد: رژيم صهیونیستی دچار این توهم بزرگ شده بود که اوضاع را تحت کنترل دارد و قادر است به تجاوزگری ها و قلدری هایش ادامه دهد و حتی برخی به این گمان رسیده بودند که باید با این اشغالگر به تفاهماتی رسید و با آن رابطه برقرار کرد.

وی افزود: این عملیات انجام شد تا اولا گویای این موضوع باشد که مقاومت هنوز به هدف اصلی یعنی آزادسازی کل فلسطین و بازپس گیری همه حقوق فلسطینی ها پایبند است. هنوز هم این تاکید وجود دارد که ملت فلسطین یک ملت مقاوم است و هیچ سازشی اراده این مردم را تغییر نخواهد داد و آنها را از ادامه راهشان بازنخواهد داشت.

سودانی گفت: همچنین این عملیات انجام شد تا بگوید که این رژیم همان رژیم پوشالی برای کسانی است که روی آن حساب بازکرده اند و گمان می کنند که می تواند فرصت و ابزاری برای دفاع از آنها و منافع آنها باشد. آنها دچار توهم شده اند و این رژیم ضعیفتر از آن است که از خودش دفاع کند چه رسد به اینکه بخواهد از دیگران دفاع کند.

این کارشناس سیاسی درباره زمان انتخابی این عملیات توسط نیروهای مقاومت تصریح کرد: بدون شک این زمان مهم است زیرا اشغالگران به تجاوزات خود علیه مقدسات اصرار داشتند و برنامه هایی را برای بیرون راندن فلسطینی ها تدارک دیده بودند. تمام توهماتی که پیرامون سازش ها و عادی سازی های روابط در منطقه ایجاد شده بود، ساقط خواهد شد بنابراین می بایست مقاومت حرفش را می زد و کسانی را بیدار می کرد که گمان می کنند امکان اتکا به این رژیم وجود دارد.

وی ادامه داد: این رژیم همچنان اشغالگر و غاصب قدس و الاقصی است و همچنان نزد فلسطینی ها غیرقابل قبول است و توهم  باقی ماندن آن و دروازه دفاع از منافع نادرست است.

سودانی درباره پیامدهای این عملیات بر رژیم صهیونیستی گفت: تصویر این رژیم مبنی بر اینکه قادر به انجام هر کاری است، به طور کامل متزلزل شده و در حال فروپاشی است و اکنون بحران دیگری به بحران های آن اضافه می کند و آن هم از دست دادن اعتماد به نهاد نظامی و امنیتی ررژیم صهیونیستی است که مهمترین و خطرنا کترین نهاد این رژیم محسوب می شد در حالی که دهها سرباز و افسرآنها به چنگ مقاومت افتادند و دشمن قدرت پیش بینی اتفاقات آینده را نداشت. این موضوع همچنین موید این است که ما می توانیم بر این رژیم پیروز شویم و آن طور که سال های گذشته ادعا می شد، ابرقهرمان نیست.

وی در پایان نیز اظهار کرد: اتفاقاتی که افتاد، ثابت خواهد کرد که قدرت مقاومت در حال افزایش است و علی رغم همه تهاجمات و تجاوزات پا پس نمی کشد و تکیه گاه واقعی مقاومت است نه هیچ گزینه دیگری.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از