حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده ولی فقیه در شادگان:

قدس نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلام است

قدس نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلام است

نماینده ولی فقیه در شادگان گفت: روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت مسلمانان در حمایت از فلسطین است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحمن منصوری درباره اهمیت و جایگاه روز قدس اظهار کرد: دوراندیشی امام راحل در خصوص حمایت امت اسلامی از مظلومیت مردم فلسطین و ظلمی که صهیونیست‌ها بر آنان روا داشتند و نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عبارت ماندگار «روز قدس»، اتحاد و همبستگی امت‌های اسلامی در حمایت از حقوق قانونی فلسطین را در پی داشت.

وی افزود: رژیم جنایتکار و درنده‌خوی منحوس اسرائیل سعی دارد با به خاک و خون کشیدن بی‌رحمانه و وحشیانه زنان، مردان و کودکان، اراده خود را بر مردم مقاوم غزه تحمیل کند؛ اما ملت مظلوم غزه مصمم و با ایمان راسخ در مقابل این همه دشمنی‌ها ایستاده‌اند.

امام جمعه شادگان با اشاره به توکل و صبوری مردم غزه گفت: سلاح‌های این جنایتکاران غاصب در برابر این حجم از صبوری مردمان این سرزمین، از کار افتاده‌ است. همین استقامت و توکل مردم غزه، نشان‌دهنده شكست دشمن در به تسليم كشاندن آنان و کلید پیروزی‌شان خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصوری با اشاره به اینکه روز جهانی قدس امسال با شعار «طوفان‌الاحرار» برگزار می‌شود، گفت: طوفان‌الاقصی بغض فشرده‌شده در گلوی ملت مظلوم غزه، بزرگترین شکست رژیم صهیونیستی و بزرگترین پیروزی مردم غزه است. بنابراین شعار امسال در روز جهانی قدس «از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار» نام‌گذاری شده است . ان‌شاءالله به زودی شاهد پیروزی ملت ستمدیده غزه و آزادی قدس شریف باشیم.

وی شرکت در راهپیمایی روز قدس را موجب تقویت جبهه مقاومت و یأس دشمن دانست و ادامه داد: در آستانه روز جهانی قدس، ضمن محکوم نمودن جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان در غزه و حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان، از آحاد مردم ولایتمدار و حاضر در صحنه شادگان دعوت می‌نمایم تا همگام با مردم سراسر ایران اسلامی، با حضوری قدرتمند در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و خشم و انزجار خود را از استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از