حالت تاریک
چهارشنبه, 25 مهر 1403
مهار آتش‌سوزی در خیابان ۳۰ متری اهواز
رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز مطرح کرد:

مهار آتش‌سوزی در خیابان ۳۰ متری اهواز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌نشانان با تلاش و سرعت عمل خود، حریق در یک انبار پلاسکو واقع در هسته مرکزی شهر اهواز را خاموش کردند و خوشبختانه در این حادثه هیچ‌گونه آسیبی به افراد وارد نشد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ کوروش سبزعلی، از مهار یک آتش‌سوزی در خیابان ۳۰ متری بین خیابان‌های امام و سلمان فارسی خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام این آتش‌سوزی به سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۵:۰۲ دقیقه امروز پنج‌شنبه نوزدهم مهرماه، بلافاصله آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ۲۷ آتش‌نشان با هفت‌دستگاه خودرو اطفای حریق، یک دستگاه تانکر و یک خودرو پیشرو به محل حادثه رسیدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌نشانان با رعایت نکات ایمنی و پس از ایمن‌سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات خاموش‌کننده، موفق شدند آتش را مهار کنند و از گسترش آن جلوگیری نمایند. 

سبزعلی بیان کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچ‌گونه آسیبی به افراد وارد نشد علت آتش‌سوزی در حال بررسی است و تیم‌های مربوطه در حال جمع‌آوری اطلاعات برای تعیین منبع و دلیل وقوع این حادثه هستند. 

وی گفت: این حادثه بار دیگر اهمیت آمادگی و سرعت عمل نیروهای آتش‌نشانی را در مواقع بحرانی نشان می‌دهد و تلاش‌های آن‌ها در حفظ ایمنی شهروندان قابل‌تقدیر است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از