حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان مطرح کرد:

هشدار به مشترکان پر مصرف برق در خوزستان

هشدار به مشترکان پر مصرف برق در خوزستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: به میزان نگران‌کننده مصرف برق در استان نزدیک شده‌ایم مشترکان پر مصرف در صورت عدم کاهش مصرف برق باید منتظر قبض‌های میلیونی و یا قطعی برق باشند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی خدری با اشاره به افزایش بی‌سابقه دمای هوا و افزایش میزان استفاده از وسایل سرمایشی در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلاش می‌کند تا کوچک‌ترین اختلالی در تأمین برق موردنیاز مشترکان برق ایجاد نشود، اما حفظ پایداری شبکه، بدون همراهی هم استانی‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی افزود: به‌منظور همراهی در توزیع عادلانه انرژی در استفاده از وسایل برقی پرمصرف همچون ماشین لباسشویی، اتو و جاروی برقی و... در ساعات اوج مصرف به‌ویژه در ساعات ۱۳ تا ۱۸ خودداری و در صورت استفاده از کولرهای گازی و سامانه‌های سرمایشی پرمصرف دمای سامانه سرماساز را بر روی عدد ۲۴ درجه سانتیگراد تنظیم کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ضمن هشدار نسبت به افزایش میزان مصرف برق در روزهای اخیر گفت: به میزان نگران‌کننده مصرف برق در استان نزدیک شده‌ایم و انتظار می‌رود که مشترکان مجموعه صنعت برق را همراهی و در پویش باانرژی شرکت کنند تا از جوایز ارزنده بهره‌مند شوند.

خدری در خصوص مشمولان پاداش مدیریت مصرف برق بیان کرد: قبض برق ۱۰۷ هزار و ۲۹ اشتراک رایگان شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه با اشاره به اجرای طرح پویش «باانرژی» باهدف افزایش مشارکت مردم در طرح‌های صرفه‌جویی در مصرف برق که با اهدای پاداش‌های متنوعی نیز همراه است افزود: بر اساس قرعه‌کشی انجام شده چهار مشترک خوزستانی از شهرهای ماهشهر، ایذه، و صیدون برنده جوایز یک میلیاردریالی مدیریت مصرف برق شدند.

وی گفت: مشترکان خوش مصرف استان که با راهکارهای مدیریت مصرف میزان مصرف خود را تا ۱۵ درصد کاهش دادند جوایز صد میلیون‌تومانی پویش باانرژی اهدا شد.

کلانشهر اهواز با یک هزار و ۸۴۸ مشترک در بخش صنعت، یک هزار و ۴۰۸ مشترک در بخش کشاورزی و ۸۹ هزار و ۸۶۶ مشترک در سایر بخش‌ها، پس از تهران دومین کلانشهر پر مصرف کشور است.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از