حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرماندار دزفول مطرح کرد:

هشدار جدی در پی افزایش دبی رود دز

هشدار جدی در پی افزایش دبی رود دز

فرماندار دزفول با اشاره به بارندگی شدید اخیر گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده، تخلیه بوستان‌های ساحلی به منظور افزایش دبی رودخانه در حال انجام است و از مردم درخواست داریم به هشدارها توجه کنند و همکاری لازم را به عمل آورند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی فرمانداری دزفول؛ علیرضا خردمند شامگاه جمعه پیرامون آخرین وضعیت آب‌گرفتگی معابر دزفول، اظهار کرد: در دو روز اخیر ۱۷۵/۱ میلیمتر بارندگی در سطح شهر دزفول ثبت شد که این میزان بارندگی کم‌سابقه بود.

 وی افزود: برخی از معابر شهری و منازل درگیر آب‌گرفتگی شدند که با تلاش تمامی دستگاه‌های امدادرسان، نیروهای مسلح، سپاه و ارتش آب‌گرفتگی خیابان‌ها برطرف شد.

 فرماندار ویژه دزفول گفت: بخشی از راه‌های روستایی به علت بارندگی و آسیب وارد شده به زیرساخت‌ها، مسدود شدند که تجهیزات کمکی برای رفع انسداد راه‌ها به مناطق درگیر اعزام شدند و خوشبختانه برخی از مسیرها بازگشایی شدند و تلاش برای رفع مشکل انسداد راه‌ها در دیگر روستاها ادامه دارد.

 خردمند عنوان کرد: باتوجه‌به هشدارهای صادر شده، تخلیه بوستان‌های ساحلی به‌منظور افزایش دبی رودخانه در حال انجام است و از مردم درخواست داریم با حفظ آرامش به هشدارها توجه کنند و همکاری لازم را به عمل آورند.

 وی با بیان اینکه شبکه توزیع برق دزفول در طول بارندگی‌ها پایدار ماند، ادامه داد: خدا را شاکریم باتوجه‌به شدت بارش‌ها شاهد مشکل و خسارتی در سطح شهرستان نبودیم و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد؛ اما همچنان از مردم تقاضا داریم تا پایداری شرایط جوی از حضور در مناطقی چون شهیون و سردشت خودداری کنند.

 فرماندار دزفول ضمن قدردانی از حضور مردم در صحنه و امدادرسانی به شهروندان، بیان کرد: با حضور دستگاه‌های امدادرسان، گروه‌های جهادی و مردم تاکنون مشکل خاصی از آب‌گرفتگی معابر گزارش نشده است و تا ساعاتی دیگر آب‌گرفتگی به طور کامل برطرف خواهد شد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از