حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

همایش مثل مصطفی ۲ در اهواز برگزار شد

همایش مثل مصطفی ۲ در اهواز برگزار شد

همایش مثل مصطفی ۲ با حضور فعالان جبهه فرهنگی و هنری بسیج استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛  معاون  فرهنگی هنری سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در این مراسم   گفت: این همایش با هدف شبکه سازی فعالان فرهنگی استان خوزستان برگزار شده تا با کار شبکه‌ای اثر گذاری فرهنگی در سطح استان داشته باشیم.

حجت الاسلام استاد  افزود: افراد حاضر در این شبکه سازی، کسانی هستند که در شبکه روشن گری فعالیت دارند و در زمینه جهاد تبیین فعالیت‌های خوبی را در سطح استان اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به شبکه اکران مردمی نیز بیان کرد: در این فعالیت سعی شده تا در تمام مساجد استان، پایگاه‌های بسیج و هر جایی که ظرفیت اکران تولیدات جبهه انقلاب اسلامی داشته باشد بتوان شبکه‌های از اکران را داشته باشیم.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان  در خصوص علت نامگذاری این فعالیت به اسم «مثل مصطفی» توضیح داد: شهید مصطفی صدر زاده یکی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان است که رهبر انقلاب در ۳ نوبت از وی تعریف در حوزه شبکه سازی کرده‌اند و از این رو ما نیز شهید مصطفی را به عنوان الگو خود در نظر گرفته‌ایم.

حجت الاسلام استاد اظهار داشت: اگر کاری در نهایت بتواند اثر بگذارد باید جبهه سازی انجام شود، جبهه سازی با شبکه سازی محقق می‌شود و ما اگر بخواهیم یک جبهه خوب را در مقابل استکبار جهانی که به صورت گسترده به ارزش‌های ما حمله میکند، تشکیل دهیم باید از تمام ظرفیت‌های انقلاب اسلامی استفاده کرد که تنها با شبکه سازی و جریان سازی محقق می‌شود.

وی همچنین در خصوص اهمیت این اقدامات برای حضور پر شور در انتخابات یادآور شد: یکی از کار‌های صورت گرفته برگزاری تئاتر‌های خیابانی برای افزایش حداکثری شرکت در انتخابات، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، گفتگو‌های چهره به چهره، برگزاری پویش‌هایی که جواب شبهات در آن داده می‌شود.

حجت الاسلام استاد  خصوص دیگر اقدامات شبکه «مصطفی ۲» اضافه کرد: تولید محتوای چند رسانه‌ای در قالب اینفوگرافیک و انیمیشن که در راستای حضور حداکثری مردم انجام می‌شود. می‌تواند اثر داشته باشد نیز صورت می‌پذیرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از